XA4
Legacy Member
Ik heb prefix HTML gekozen, maar het is eigenlijk in samenwerking met Flash. Het zou zelfs kunnen dat dit een volledige Flash-vraag is.
Situatie:
Ik heb een webpagina op server A en een swf op server B.
(ter info: A is een betalende server met beperkt data-verkeer, B is een gratis webruimte)
Bedoeling:
Op de webpagina (server A) zou een swf moeten geladen worden van server B.
Wat moet ik hier dan juist voor regelen?
1) Mag de swf gemaakt worden zoals die altijd gemaakt wordt en wordt de swf geladen dmv een lijntje HTML?
2) Moet er een (kleine) swf gemaakt worden op server A die op zijn beurt een (grote) swf ophaalt van server B? (wordt opgehaald dmv een play/stop button ofzo)
3) Schrijf ik hier allemaal zever en moet het eigenlijk helemaal anders?
Alvast bedankt
Situatie:
Ik heb een webpagina op server A en een swf op server B.
(ter info: A is een betalende server met beperkt data-verkeer, B is een gratis webruimte)
Bedoeling:
Op de webpagina (server A) zou een swf moeten geladen worden van server B.
Wat moet ik hier dan juist voor regelen?
1) Mag de swf gemaakt worden zoals die altijd gemaakt wordt en wordt de swf geladen dmv een lijntje HTML?
2) Moet er een (kleine) swf gemaakt worden op server A die op zijn beurt een (grote) swf ophaalt van server B? (wordt opgehaald dmv een play/stop button ofzo)
3) Schrijf ik hier allemaal zever en moet het eigenlijk helemaal anders?
Alvast bedankt