Private_BE
Legacy Member
Oke eerst en vooral ik blijf werken met frontpage 2000
Dus zeg niet gebruik dreamweaver ofzo...
Nu ik heb een probleem!
Ik wil tekst in tabel zetten oke dat gaat maar er is een probleem
http://users.telenet.be/Wilms/Catsdream/Probleem.bmp
Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik probeer als ik dus met blanco's voor men tekst werk zet die da op een gegeven moment naaronder.
Maar als ik zo homehomehome ofzo schrijf dan gaat dat wel heel vreemd ik hoop dat jullie er aan uit kunnen
Men ma zegt iets over leading blanco's
Ma ze weet niet hoe op te lossen
HELP me rap plz
Dank bij voorbaat!
Dus zeg niet gebruik dreamweaver ofzo...
Nu ik heb een probleem!
Ik wil tekst in tabel zetten oke dat gaat maar er is een probleem
http://users.telenet.be/Wilms/Catsdream/Probleem.bmp
Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik probeer als ik dus met blanco's voor men tekst werk zet die da op een gegeven moment naaronder.
Maar als ik zo homehomehome ofzo schrijf dan gaat dat wel heel vreemd ik hoop dat jullie er aan uit kunnen
Men ma zegt iets over leading blanco's
Ma ze weet niet hoe op te lossen
HELP me rap plz
Dank bij voorbaat!


