darkownage
Legacy Member
hallo,
ik heb net een eerste siteje gemaakt op vraag van men clan.
Maar nu het probleem, ik heb dus alles gepositioneerd via css (denk ik toch) en bij mij staat het mooi, maar bij mijn maat op zijn 24" is het om zeep.
Kan iemand me helpen om dit overal even mooi te zetten ?
link
style sheet is gwn style.css
mvg,
darkownage
ik heb net een eerste siteje gemaakt op vraag van men clan.
Maar nu het probleem, ik heb dus alles gepositioneerd via css (denk ik toch) en bij mij staat het mooi, maar bij mijn maat op zijn 24" is het om zeep.
Kan iemand me helpen om dit overal even mooi te zetten ?
link
style sheet is gwn style.css
mvg,
darkownage
IE7 dus