bludgeoned
Legacy Member
heb een probleempje in firefox
da grijze kader bovenaan met de navigatie wordt in IE juist weergegeven ( beiden even groot)
in firefox echter verschilt de grootte.
vb
http://www.verwijspraktijk.be/janne/N11.htm
tov
http://www.verwijspraktijk.be/janne/N21.htm
is er een manier om dit op te lossen?
da grijze kader bovenaan met de navigatie wordt in IE juist weergegeven ( beiden even groot)
in firefox echter verschilt de grootte.
vb
http://www.verwijspraktijk.be/janne/N11.htm
tov
http://www.verwijspraktijk.be/janne/N21.htm
is er een manier om dit op te lossen?
