Inv`
Legacy Member
http://users.pandora.be/invader/site.htm
Als je dit document opent met IE zie je dat langs de linkerkant, een stukje vanboven en vanonder de lijn dikker is dan derest.
open je dit met Firefox dan zijn alle lijnen dun
ik zou graag willen dat alle lijnen dik zijn, zoals de linkerkant bij IE
ik heb al zitten prutsen met border (bottom, left, right en top): black 1px solid maar nooit alle lijnen worden dik en in de 2 browers wordt het altijd anders weergegeven
iemand die mijn probleem kan oplossen?
bedankt
Als je dit document opent met IE zie je dat langs de linkerkant, een stukje vanboven en vanonder de lijn dikker is dan derest.
open je dit met Firefox dan zijn alle lijnen dun
ik zou graag willen dat alle lijnen dik zijn, zoals de linkerkant bij IE
ik heb al zitten prutsen met border (bottom, left, right en top): black 1px solid maar nooit alle lijnen worden dik en in de 2 browers wordt het altijd anders weergegeven

iemand die mijn probleem kan oplossen?
bedankt


da zou mss al iets kunnen doen. En ² van cs_Rvl