Siana
Legacy Member
ik heb juist een site geklaard, maar alsik m'n tekst in het veld wil zetten, dan kan ik alleen maar vanaf het midden beginnen, enniet van bovenaf, weet iemand hoe dit komt?
site:
http://www.users.skynet.be/fa020402/clansite/uba.html
site:
http://www.users.skynet.be/fa020402/clansite/uba.html


