Archief - Illustrator panda

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Hey

De laatste tijd is mijn panda (zie avatar :p) mijn soort van trademark, en dus wou ik die graag gebruiken voor op mijn toekomstige portfolio.
Om mijn eigen kunnen maar eens te testen, besloot ik Illustrator nog eens te openen na een jaartje stilte :p

Dit is het origineel
Panda_org.jpg


Dit is het resultaat
Panda-1.jpg


Het enigste waar ik nog echt niet tevreden over ben zijn de voorpootjes. Het is voor mij moeilijk omdat het roze lint ervoor zit.
Er zijn ook verschillende lichtinvallen (achterpoten: roos,blauw,geel lichtinval), maar da heb ik zo minimaal mogelijk gehouden. Ik wou meer een echte panda, ipv een plastieken die licht reflecteerd.

Zn rechterachterpoot heb ik wat dichter tegen zn lijfje gezet, ook omdat ik daar te weinig detail op de foto zag, en dan ben ik tot dees resultaat gekomen.

Over het hoofd ben ik echt tevreden. Het is de eerste keer dat ik echt intensief met die mesh tool werk en ik begrijp de logica erachter niet, dus ik ben redelijk blij dat ik ongeveer hetzelfde effect heb zoals de foto :)

Tga mss pijn doen om kritiek te krijgen, omdat ik redelijk trots ben dat ik dit al heb bereikt :) Als ge ziet dat het een jaar geleden is en dat ik toen indertijd constant zwart-wit logo'tjes moest overtekenen :unsure:

Maar alle (opbouwende) kritiek is welkom. Eveneens misschien wat informatie over hoe ik die voorpootjes beter kan verwerken en moest ge eventuele detailkes zien die ik over het hoofd heb gezien.

Dankuwel :)

Babs

chosen1

Legacy Member
Timmo70 zei:
Ik vind hem imo eigenlijk zeer goed gelukt! :p

²

alhoewel wat schaduw aan zijn rechterpoot en buik niet slecht zou zijn (nu lijkt het niet te kloppen)

dresse

Legacy Member
veel beter dan het origineel in elk geval... amai, das iets lelijk...

het mondje mist wel wat diepte...

Babs

Legacy Member
Timmo70 zei:
Ik vind hem imo eigenlijk zeer goed gelukt! :p

Tnx :)

chosen1 zei:
²

alhoewel wat schaduw aan zijn rechterpoot en buik niet slecht zou zijn (nu lijkt het niet te kloppen)

Onderaan bedoelt ge? Of op de panda zelf nog?
Onderaan ging ik nog doen, kwou eerst eens zien of em al een beetje goed is

dresse zei:
veel beter dan het origineel in elk geval... amai, das iets lelijk...

het mondje mist wel wat diepte...

Hela, mne panda :( Ik vin die keischattig.

SweetEmmaRose zei:
Kvinnem te roos, maar wel heel schattig ^^

Pretty in pink eh ^^


Trouwens, op de foto heeft hij een stokje bamboo vast, en da lint gaat verder tot boven, waar er een vlieger hangt.
Ma ik ben nog nie zeker over wat ik hem zou geven in zijn pootjes.

Iemand een ideetje?

Catscratch

Legacy Member
Commentaar geven op m'n eigen lief ... als dat maar goed komt :unsure:

Ik vind de panda erg geslaagd, en de kleuren matchen mooi met de originele foto. Maar zo geïsoleerd op een witte achtergrond vind ik de paarse kleuren erg raar.

Ge kunt em mss een suikerspin geven? ;)
Ge wilt die panda verwerken in uw website ... dan kunde ne vlieger ook in verwerken? Pas maar op dat ge straks geen schadeclaim van Disney aan uw been krijgt :D

DieselPower

Legacy Member
De polsen vooral eigenlijk, nu valt mij trouwens ook op dat er geen harde slagschaduw in z'n "oorschelp" zit. En z'n mond klopt ook nog niet helemaal, maar good job so far ondanks dat ik er niet echt fan van ben :)

chosen1

Legacy Member
BaBsie zei:
Tnx :)



Onderaan bedoelt ge? Of op de panda zelf nog?
Onderaan ging ik nog doen, kwou eerst eens zien of em al een beetje goed is

op de panda zelf. zodat ge meer ziet dat het been achter de panda begint

Soulless

Legacy Member
Maak zelf een panda ipv het gwn "over te nemen" :) voor de rest vind ik hem wel goed gelukt als dit je eerste keer werken is met illustrator !!

V!$u4L

Legacy Member
Ik vind hem eigenlijk niet zo goed, omdat je met (verschillende) gradients werkt... Hij is wel niet slecht voor wat het is. Maar ik moet Soulless wel volgen, ik maak meine pandibears auch ganz allein. :p

ferdi14

Legacy Member
Ik weet persoonlijk niet veel af van Illustrator, ik werk zelf alleen met Photoshop maar ik vind het een gelukte panda ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan