Archief - INFO: multi-mania 2008

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
Het is weer zover.. multi-mania staat voor de deur.. nog 7 nachten slapen. (ge ziet hoe ik daarnaartoe leef he) Anyway, ik wou'ns polsen wie er nog gaat van't forum?

Cheers.

wanneer: vrijdag 23 mei 2008
waar: xpo kortrijk
alle info: http://www.multi-mania.be/2008/

D3C0Y

Legacy Member
ik ben er alzins en met een beetje goeie hoop heb ik ook een deftige entry voor het next-gen character wedstrijdgedeelte (deel van de wedstrijden zijn speciaal voor DAE dit jaar)

ravenslayer

Legacy Member
ik zal er zijn, ik zag spijtig genoeg pas gisteren da ge u effectief ook voor die lezingen apart moest inschrijven maar er zat nog wel wat leuks bij

kga meedoen met men robot als entry (vandaag afwerken)

ravenslayer

Legacy Member
nja da alleen ni, allemaal heel leuk zo een flash site maar het kwam me toch ni duidelijk over

Selderijstok

Legacy Member
Ik wilde gaan, maar nee...net op dat moment ben ik Londen :( En kom maar trug rond 8-9u, mss kan ik de party nog halen :)

koebeest

Legacy Member
Nu thuis, geen zin in die awardshow... paar boeiende lezingen gezien! Bijvoorbeeld die van flash en air . En shameboy hit was ook wel cool :)

D3C0Y

Legacy Member
awardshow was dik in orde + daarna pintjes drinken met de docenten was echt wel chill :D

LunchBox

Legacy Member
prijzen waren er ni naast dit jaar.. heel wat anders dan een baksteen op een sokkel of een lamp gemaakt uit beschilderd schroot. (mooie dingen gezien wel van de DAE-ers) zoals elk jaar waren er wel winnaars waarvan ik dacht: tiens dat ander project was toch op't eerste zicht een stuk beter (zowel technisch als qua uitzicht) maar dat is eigen aan de show geworden.

D3C0Y

Legacy Member
prijzen waren zo dom,
3d max voor iemand die in 3d max zijn opdracht heeft moeten maken :crazy: (en twas den nog educational version)

en dan krijgt die kerel int begin voor een html-site xbox met guitar hero

tetty

Legacy Member
Kben ook niet gebleven tot de awardshow. Geraakte anders niemeer thuis :p. Kunt ge ergens de winnaars/genomineerden en hun werkjes bekijken?

Voor de rest was het een heel interessante dag! Vooral Luuk Cox, Rob Chiu en Wim Vanhenden waren super!

En ze hebben toch nie toevallig "Gert De Saedeleer" afgeroepen bij de trekking vand e reis naar New York? :D

TheJudge

Legacy Member
LunchBox zei:
prijzen waren er ni naast dit jaar.. heel wat anders dan een baksteen op een sokkel of een lamp gemaakt uit beschilderd schroot. (mooie dingen gezien wel van de DAE-ers) zoals elk jaar waren er wel winnaars waarvan ik dacht: tiens dat ander project was toch op't eerste zicht een stuk beter (zowel technisch als qua uitzicht) maar dat is eigen aan de show geworden.

Idd, 2 jaar geleden webdesign award gewonnen en de prijs was een visbokaal met een duikbril plus een jaar gratis een .be domein. Redelijk teleurstellend eerlijk gezegd.
Er werdt ook beweerd dat er 150 bedrijven aanwezig gingen zijn en dat na de uitrijking die bedrijven zich beschikbaar gingen stellen voor eventueele jobs.
Heb niemand gezien buiten de docenten en de ouders van aanwezige studenten:) Geen idee of het dit jaar anders was maar ik had me meer voorgesteld van het grootste europese multimedia event.

LunchBox

Legacy Member
Wij hebben alvast twee openstaande vacatures, dus gepassioneerde multimedia of 3d mensen.. altijd welkom voor een gesprek. (ook stages) We hadden het er in de zaal nog over of die 3dsmax een full license is of een studentenversie.. en ik gokte al op het laatste. (was bij voorgaande edities ook al het geval) Praktisch gezien kan je daar dus niets mee aanvangen en het is best wel een schril contrast met een CS3 pakket waarbij je over een volledige (commerciële) licentie beschikt.

Joe-Fish

Legacy Member
Het is dus een student version voor 1 jaar, dat we gekregen hebben, maar ze hebben er direct bijgezegd dat het gewoon was om iets te geven. Ze gingen nog zien wat ze konden regelen, dus ik ben benieuwd. Een commerciele licentie zou wel zalig zijn :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan