Thorens
Legacy Member
Aangezien ik tóch geen geld heb voor een dure (d)SLR camera, dacht ik, aangezien mijn Powershot toch goed zijn werk doet, van deze te tweaken met een aantal speciale lenzen. Nu is mijn vraag, heeft er hier iemand ervaring met die lenzen en het effect ervan op de kwaliteit van de PSA40?
Ik heb het over deze lenzen:
link.
Ik heb het over deze lenzen:
link.
