Goh, tja, dat komt misschien zo over, maar ik was eigenlijk deze vraag niet aan't stellen voor mijn eigen want zelf zit ik al op belgiumdigital en lees ik de fora op mij toch al voor te bereiden op het technische aspect. En eens dat ik het toestel heb kan ik me laten gaan.
t'was gewoon omdat iedereen dan van iedereeen zowat ziet waar ze nog vertoeven... of mss nieuwe plaatsjes te ontdekken.
Of hoe bedoel je met kunstzinnig zijn op fotografie?