LaurAddicted
Legacy Member
Hoi iedereen,
1 en 2 september ga ik ingangsexaam doen voor de richting Grafisch Ontwerp aan de academie in antwerpen. Is er iemand van jullie die toevallig het eerste exaam (1 en 2 juli) heeft meegedaan of die al eerder zo'n exaam heeft afgelegd? Tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt,
Laura
1 en 2 september ga ik ingangsexaam doen voor de richting Grafisch Ontwerp aan de academie in antwerpen. Is er iemand van jullie die toevallig het eerste exaam (1 en 2 juli) heeft meegedaan of die al eerder zo'n exaam heeft afgelegd? Tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt,
Laura