Archief - JOB: foto collage als kerstcadeau

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Miche

Legacy Member
Hey,

Ben niet zeker of zulke dingen hier mogen gepost worden, maar ik waag het me toch maar :)

Ik ben iets van plan voor het kerstcadeau van mijn lief, en daarbij zou ik graag een "designer" een soort van fotocollage maken van mij & men lief.

Ik stuur je de foto's, ik zeg ongeveer hoe ik het in gedachten heb, en voor de rest laat ik jullie creatie de vrije loop..

'k zou het graag deftig gemaakt zien, dus liefst iemand die er echt verstand (en eventueel ervaring) mee heeft.. en uiteraard begrijp ik dat je dit niet zomaar voor niets doet, dus, ik vergoed jullie met een betaling. De prijs valt te bespreken.

Ben je geintereseerd?

stuur me een PM, toon eventuele creaties van je..

Bedankt :)

Groetjes,
Michael

orez

Legacy Member
omschrijf hier anders eerst eens wat je in gedachten heb ;) dan kunnen mensen beter oordelen denk ik...

orez

Legacy Member
mja guRuh, da kan ook, mor dan edde nog altijd ni echt ne collage... kdenk beter da em et ier eerst omschrijft... nu kijk ik ook de kat uit de boom... :p, ik ben mss geintresseerd mor tis te zien wat em wilt precies ;)

go_ndw

Legacy Member
Ik denk dat het veel mooier is dat je bvb allemaal foto's in een soort van mozaik bij elkaar zet in zo'n kader(tje)

Miche

Legacy Member
voorbeeld

zo iets vind ik wel mooi..

'k zou graag een afbeelding hebben de grootte van een A4 blad, dak afdruk op foto papier en dan inkader. Ik stuur aan degene die het wilt maken een aantal foto's door.. eentje van mij, eentje van haar, eentje van ons tesamen, en dan nog een textje dak er graag zou opzetten. En dan moet je maar zien hoe je het maakt.. zoals in het voorbeeld, vind ik wel mooi..

'k wil eens iets origineels doen.. heb haar ook nog een ander cadeautje gekocht hoor, maar zou er dit graag bij hebben, jammer dat ik het zelf niet kan!

is hier interesse voor?

Stimpy

Legacy Member
ge moogt het bronmateriaal altijd online zetten of doorsturen.
Bij mij als ik zoiets maak is het meestal dat ik daar plots zin in heb en eraan begin, maar voor tzelfde geld heb ik geen tijd (hier vrees ik voor) / zin en kan ik dus ook nix garanderen, maar mss probeer ik dan wel iets en ja dan kunt ge nog zien of ge het mooi vindt of niet.
Maar ook wel begrijpelijk da ge da ni zomaar voor jan en alleman online zet mss.
Maak er een contest van? ;)

Grtz

dresse

Legacy Member
Ik vindt em HEEL slecht en vrees datk lunchbox hier een usernote voor ga moeten geven... sorry, iedereen gelijk voor de wet... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan