Dx-Solutions
Legacy Member
Hey,
Ik ben Xavier, zaakvoerder van Dx-Solutions, een kleine éénmanszaak in IT-ICT ... ik ben bezig met een webshop te maken waar ik allerhande pc onderdelen ... verkoop. Nu, op de site wil ik voor iedere categorie een icoontje, van 3D studio, illustrator ... heb ik enkel noties, waardoor ik er heel veel tijd mee zal verliezen ... en ik heb al zoveel tijd
Jullie kunnen de webshop terugvinden op: (staat nog niet officieel online)
http://webshop.dx-solutions.be/index.asp
De iconen staan op onderdelen. Is er iemand die deze kan maken? Liefst in de kleuren van de site?
Mail me dan op: [email protected]
Mail me uw antwoord en prijs, eventueel een vb is welkom.
Thx!
Ik ben Xavier, zaakvoerder van Dx-Solutions, een kleine éénmanszaak in IT-ICT ... ik ben bezig met een webshop te maken waar ik allerhande pc onderdelen ... verkoop. Nu, op de site wil ik voor iedere categorie een icoontje, van 3D studio, illustrator ... heb ik enkel noties, waardoor ik er heel veel tijd mee zal verliezen ... en ik heb al zoveel tijd

Jullie kunnen de webshop terugvinden op: (staat nog niet officieel online)
http://webshop.dx-solutions.be/index.asp
De iconen staan op onderdelen. Is er iemand die deze kan maken? Liefst in de kleuren van de site?
Mail me dan op: [email protected]
Mail me uw antwoord en prijs, eventueel een vb is welkom.
Thx!

