[F6]Ares
Legacy Member
ik ben op zoek naar iemand die een deftige versie kan maken van een concept logo (getekend & ingescand).
De deadlines zijn wel heel strak, maw, als je er vandaag, morgen of woensdag geen tijd zou voor hebben//kunnen maken, dan wordt het zowiezo moeilijk. (17 maart is de product launch en 19-20 staan we op een beurs, waar we folders en een banner moeten hebben met dat logo op. Deadline om die materialen te bestellen is woensdag).
Ons voorstel:
- je werkt snel & ruw een eerste versie uit (in illustrator (liefst) of photoshop (heel high-res dan wel)), waar we dan 1 keer comments op geven & dan finaal wordt afgewerkt.
Qua vergoeding:
maak een inschatting van hoeveel uren werk het u kost & aan hoeveel ge die uren vergoed zou willen zien. Als je een btw nummer hebt, en kan factureren: prima.
Indien niet: de beste manier is dat je dan een ereloonnota opstelt, dan kunnen wij dat "wit" uitbetalen. (zelf steek je dit soort inkomsten onder "diverse inkomsten" op uw belastingsaangifte).
Bezorg je email adres indien je interesse hebt, en dan kunnen we de rest via mail regelen.
De deadlines zijn wel heel strak, maw, als je er vandaag, morgen of woensdag geen tijd zou voor hebben//kunnen maken, dan wordt het zowiezo moeilijk. (17 maart is de product launch en 19-20 staan we op een beurs, waar we folders en een banner moeten hebben met dat logo op. Deadline om die materialen te bestellen is woensdag).
Ons voorstel:
- je werkt snel & ruw een eerste versie uit (in illustrator (liefst) of photoshop (heel high-res dan wel)), waar we dan 1 keer comments op geven & dan finaal wordt afgewerkt.
Qua vergoeding:
maak een inschatting van hoeveel uren werk het u kost & aan hoeveel ge die uren vergoed zou willen zien. Als je een btw nummer hebt, en kan factureren: prima.
Indien niet: de beste manier is dat je dan een ereloonnota opstelt, dan kunnen wij dat "wit" uitbetalen. (zelf steek je dit soort inkomsten onder "diverse inkomsten" op uw belastingsaangifte).
Bezorg je email adres indien je interesse hebt, en dan kunnen we de rest via mail regelen.