Archief - JOB: student bijverdienste webdevelopment gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_wiZZ

Legacy Member
Ik zoek mensen die vantijd een bijverdienste willen verdienen met websites maken. Er zal meestal tijd genoeg voor zijn, maar deadlines zijn deadlines zonder excuses. Het zal vooral over 2 soorten sites gaan:
- simpele websites met 75% html en beetje php
- CMS systemen

Graag mailtje op [email protected] voor geïnteresseerden met CVtje en motivatie.

Gegroet.

El_L4mor

Legacy Member
mssn beetje meer info?

1. wat voor sites, welk onderwerp?
2. korte deadlines of is er veel tijd?
3. moet je alle projecten aannemen of mag je'r weigeren?
4. ook designs maken (photoshop) of enkel programeren/xhtml/css?

v1sioNz

Legacy Member
El_L4mor zei:
mssn beetje meer info?

1. wat voor sites, welk onderwerp?
2. korte deadlines of is er veel tijd?
3. moet je alle projecten aannemen of mag je'r weigeren?
4. ook designs maken (photoshop) of enkel programeren/xhtml/css?

Inderdaad, gelieve wat meer informatie :)

dA_wiZZ

Legacy Member
Er zal al verschillende reacties binnen gekomen waarvoor dank.

U mag nog steeds uw gegevens achterlaten op mijn email adres.

Wat meer infomatie:
- De sites kunnen vanalles zijn, van een bakker die een site wilt tot een halve porn site
- Meestal is er tijd genoeg. Maar als ik een deadline geef, moet u er zich aan kunnen houden. Werk dat vroeger af geraakt kunnen bonussen verdienen ook.
- Je krijgt de uitleg op voorhand wat er verwacht wordt + wat er te verdienen valt. Als je dat ziet zitten neem je een project aan en dan werkt je het ook af. Je kan altijd een project niet aannemen, maar dus niet afkomen na een week van "toch niet".
- Hangt af allemaal. Vaak mogen er gewoon CMS systemen gebruikt worden, dan is design niet zo een probleem.
- Ik heb een BTW nummer en kan facturen opstellen/betalen.

Dus mensen met interesse:
Mail sturen naar [email protected], met daarin CVtje, motivatie, eerdere realisaties, verwacht loon en gemiddeld tijd dat je zou hebben per week hiervoor.

Mvg,

Ylja Stein.

Morre1977

Legacy Member
kan er niks aan doen maar als ik lees student en bijverdienste, dan denk ik altijd aan afzetterij !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan