Oiram
Legacy Member
Ik heb hier ooit eens een tijdje geleden een request neergezet. Verschillende mensen zouden eens kijken wat ze konden doen, maar er is maar 1 echte reactie binnengekomen.
Iwat jammer, omdat het niet super in de smaak viel bij vele binnen onze vriendengroep. Bij gebrek aan een deftig alternatief hebben we het gekocht, iets waar ik ondertussen spijt van heb gekregen.
Het straalt niet echt onze sfeer uit. Doordat ik de fout gemaakt heb ben ik bereid opzoek te gaan naar een nieuw logo, en zal ik het uit mijn eigen zak moeten betalen. De prijzen van de proffecionals kan ik zogoed als niet betallen vandaar terug hier een oproep.
Het zou dus gaan om een kentekentje of logo voor onze vriendenclub Sitting Ducks. Wij zijn bijna allemaal afkomstig van de zelfde school en wonen niet ver van elkaar. Maar we hebben besloten een 'clan' te vormen die Battlefield 2 speelt. We zijn allesbehalve goed, maar we houden de lol er in! En iedereen blijft welkom bij ons.
Onlangst op een lan-party zag ik verschillende gasten met van die super mooie t-shirts aan van hun clan. Wij daarentegen hebben nog geen shirts laten drukken omdat er enige discutie was of we het gekochte logo nu echt gingen gebuiken of op zoek gaan naar een ander. Het zal dus een ander worden.
Omdat ik weet dat iedereen niet graag voor niets werkt, en het een teken van respect is (heb ik gelezen in een ander topic
) is er natuurlijk een tegemoetkoming. Prijs later af te spreken, maar 25 Euro zou geen probleem mogen zijn. Mochten we ooit nog het geld vinden om t-shirts te drukken zal daar ook zeker de nodige credits opstaan (alle: Logo made by ...)
Verder sta ik open voor onderhandelingen voor prijs, en/of exstra'tjes
Vorige logo hebben we 15Euro betaald aan Jinne en een kortingsbon op BF2 (die we via via gekregen hebben) bvb.
Styl en dergelijke zijn volledig vrij, maar hou rekening met onze naam 'Sitting Ducks' en dat we Battlefield 2 spelen. Maar alles is welkom, liefst een kleine previeuw posten zodat mijn vrienden en de andere forum gebruikers ook iets kunnen zien.
Alvast bedankt,
Iwat jammer, omdat het niet super in de smaak viel bij vele binnen onze vriendengroep. Bij gebrek aan een deftig alternatief hebben we het gekocht, iets waar ik ondertussen spijt van heb gekregen.
Het straalt niet echt onze sfeer uit. Doordat ik de fout gemaakt heb ben ik bereid opzoek te gaan naar een nieuw logo, en zal ik het uit mijn eigen zak moeten betalen. De prijzen van de proffecionals kan ik zogoed als niet betallen vandaar terug hier een oproep.
Het zou dus gaan om een kentekentje of logo voor onze vriendenclub Sitting Ducks. Wij zijn bijna allemaal afkomstig van de zelfde school en wonen niet ver van elkaar. Maar we hebben besloten een 'clan' te vormen die Battlefield 2 speelt. We zijn allesbehalve goed, maar we houden de lol er in! En iedereen blijft welkom bij ons.
Onlangst op een lan-party zag ik verschillende gasten met van die super mooie t-shirts aan van hun clan. Wij daarentegen hebben nog geen shirts laten drukken omdat er enige discutie was of we het gekochte logo nu echt gingen gebuiken of op zoek gaan naar een ander. Het zal dus een ander worden.
Omdat ik weet dat iedereen niet graag voor niets werkt, en het een teken van respect is (heb ik gelezen in een ander topic
) is er natuurlijk een tegemoetkoming. Prijs later af te spreken, maar 25 Euro zou geen probleem mogen zijn. Mochten we ooit nog het geld vinden om t-shirts te drukken zal daar ook zeker de nodige credits opstaan (alle: Logo made by ...) Verder sta ik open voor onderhandelingen voor prijs, en/of exstra'tjes
Vorige logo hebben we 15Euro betaald aan Jinne en een kortingsbon op BF2 (die we via via gekregen hebben) bvb.
Styl en dergelijke zijn volledig vrij, maar hou rekening met onze naam 'Sitting Ducks' en dat we Battlefield 2 spelen. Maar alles is welkom, liefst een kleine previeuw posten zodat mijn vrienden en de andere forum gebruikers ook iets kunnen zien.
Alvast bedankt,

)
)
