Archief - Job: Vriendenclan zoekt leuk kentekentje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oiram

Legacy Member
Ik heb hier ooit eens een tijdje geleden een request neergezet. Verschillende mensen zouden eens kijken wat ze konden doen, maar er is maar 1 echte reactie binnengekomen.

Iwat jammer, omdat het niet super in de smaak viel bij vele binnen onze vriendengroep. Bij gebrek aan een deftig alternatief hebben we het gekocht, iets waar ik ondertussen spijt van heb gekregen.

Het straalt niet echt onze sfeer uit. Doordat ik de fout gemaakt heb ben ik bereid opzoek te gaan naar een nieuw logo, en zal ik het uit mijn eigen zak moeten betalen. De prijzen van de proffecionals kan ik zogoed als niet betallen vandaar terug hier een oproep.

Het zou dus gaan om een kentekentje of logo voor onze vriendenclub Sitting Ducks. Wij zijn bijna allemaal afkomstig van de zelfde school en wonen niet ver van elkaar. Maar we hebben besloten een 'clan' te vormen die Battlefield 2 speelt. We zijn allesbehalve goed, maar we houden de lol er in! En iedereen blijft welkom bij ons.

Onlangst op een lan-party zag ik verschillende gasten met van die super mooie t-shirts aan van hun clan. Wij daarentegen hebben nog geen shirts laten drukken omdat er enige discutie was of we het gekochte logo nu echt gingen gebuiken of op zoek gaan naar een ander. Het zal dus een ander worden.

Omdat ik weet dat iedereen niet graag voor niets werkt, en het een teken van respect is (heb ik gelezen in een ander topic :p) is er natuurlijk een tegemoetkoming. Prijs later af te spreken, maar 25 Euro zou geen probleem mogen zijn. Mochten we ooit nog het geld vinden om t-shirts te drukken zal daar ook zeker de nodige credits opstaan (alle: Logo made by ...)

Verder sta ik open voor onderhandelingen voor prijs, en/of exstra'tjes
Vorige logo hebben we 15Euro betaald aan Jinne en een kortingsbon op BF2 (die we via via gekregen hebben) bvb.

Styl en dergelijke zijn volledig vrij, maar hou rekening met onze naam 'Sitting Ducks' en dat we Battlefield 2 spelen. Maar alles is welkom, liefst een kleine previeuw posten zodat mijn vrienden en de andere forum gebruikers ook iets kunnen zien.

Alvast bedankt,

blaZe

Legacy Member
ik herinner me de thread ook nog, zelfs nog dat je DAARVOOR nog een post had gedaan maar gesloten was na wat gerommel? (iet van logo waarvan de eend van de almighty ducks ofzo werd gebruikt?)

kan way off zitten, plz don't feel offended.

wat ik wou vragen, kunnen wij het logo dat jullie TOEN gekocht hebben eens zien?
zo weten mogelijke creativelingen alvast wat het zeker NIET moet zijn :-)

(hadden jullie niet een "grafische" dame in de clan? met haar wallpapers, heeft zij niet de mogelijkheden iets te fabriceren :unsure: )

soit, gl (ps: welke lan en welke clan? heb je die mooie shirts gezien als ik mag vragen? :D )

Lo_fi

Legacy Member
Illustratie was wel ok..Typo was er nogal van ver naartoe gegooid..
Ik denk dat er toch heel wat mogelijk moet zijn met een clan die "sitting ducks" heet. Een leuke illustratie als embleem zou een ideaal vertrekpunt kunnen zijn. Misschien wat beperkt qua kleuren..typo niet te langwerpig, zorgen dat het volledige logo +/- in een vierkant past (handig om op shirt te gebruiken)..

Enfin, ik denk maar luidop..

Oiram

Legacy Member
Klopt, wij hebben idd al een besmeurde naam op dit forum door Marsmillo.
Wij zijn dan met onze beperkte middelen op zoekgegaan naar een nieuw logo en hebben die bij Jinne gevonden. Leuke dame maar had het te druk met haar werk om deftig mee te kunnen spelen.

Jammer genoeg was ze niet vrijgevig, ze heeft ons idd een logo gemaakt, zelfde ding dat hier ook in de vorig topic vermeld stond. Wij hebben 15 Euro betaald, net voor ze ons verliet om toch maar iets te hebben. (http://gary.nu/sd/)

Leuk dingetje, maar ik vind het jammer dat het samengesteld is uit verschillende gewone afbeeldingen. En zelf het bronbestand dat we gekregen hebben is vrij klein (dus niet geschikt voor druk) en dat is vooral jammer. Maar ook dat ik niet onmiddelijk het idee krijg van een logo. Ik zie het meer als de logos die ik hier vaak zie passeren...

Ikzelf zal ook een poging doen, maar vindt nooit geen leuk iets
en mijn skills zijn daar veel te laag voor (illustrator is 1 grote ramp...)

Alvast bedankt,

Respawn

Legacy Member
Je kan wel van die afbeelding (collage van die foto's)vertrekken om
daar dan iets vectorieels van te maken.
(dus tekst achterwege laten en je concentreren op de afbeelding van die duck).

Vectorieel is imho nog altijd "beter" en handiger voor'n logo.
En zoals Lo_fi al had vernoemd, idd alles binnen een soort van denkbeelding vierkant te houden.

as'k es wa tijd heb zallek eens iets proberen in elkaar flansen (kan niks beloven eh)

greetz

Oiram

Legacy Member
Stimpy, ik wacht op nog wat meer inzendingen om deze dan te kunnen voorstellen aan de leden. Maar zitten al een paar leuke dingen in. Zou het ietsje meer als logo kunnen ipv als tekeningen?

Maar eindelijk is alles goed, zolang me maar iets hebben. Moet niet onmiddelijk met een echt embleem te zijn. Mag ook gewoon onze naam op een bepaalde manier geschreven zijn hoor.

Stimpy

Legacy Member
mja tleek me wel sjiek zo een onschuldig eendje dat op zo een "doelwit" loopt, allé, origineel voor op tshirt
kzal nog eens zien voor een echter logo, maar dan is het moeilijk om er iets "game" achtig in te steken

duck5.jpg



duck6.jpg

DJ_Trash

Legacy Member
onderste is pessies voor zeep of voor airliner (n/o want tis helemaal geen slecht logo)

Stimpy

Legacy Member
voor een frisse clan ;)
de rode versie heeft dat gevoel toch niet hé?
blauw is idd mss wat badkamer achtig, maar das ook al vrij ver gezocht

op tshirt is het wss toch gewoon zwart wit neem ik aan

Le Preinz

Legacy Member
als je beetje gevoel in je vectorlijnen wenst over te houden zorg dan dat je lijnen variëren in dikte.

Stimpy

Legacy Member
hoe bedoel je dat le preinz, is het op mijn logo bedoeld?
kzie toch geen "lijnen"

rad1cal

Legacy Member
Da eendekuiken op die roos is meesterlijk, ma idd, tziet er wa beginnerig uit door 't feit dat de lijnen allemaal dezelfde dikte hebben. (en misschien nog wa bijstellen kunnen gebruiken.) Maar kvind het echt goed :p

Stimpy

Legacy Member
iemand mss een voorbeeld van hoe te werken met verschillende lijndiktes dan?
kan er alleen maar van bijleren he :)

fixer187

Legacy Member







niet echt mooi geschoten en niet erg logisch zwarte gaten op een witte achtergrond maar toch :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan