Archief - JOB: webcoder (betaald)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
Ik zoek een coder die beschikt over een goede kennis van php/mysql en natuurlijk zijn basis html/css
Dit is in opdracht van een VZW dus verwacht hier nu geen grote bedragen, maar er zal naar geleverde prestatie zeker betaald worden (meer dan zo een miezerig 50€ bedragje da ge hier soms op het forum leest dus)

Momenteel is er al zeker dat volgende dingen er moeten komen:

Admin met 1login (geen multiple users dus)

Nieuwspagina (short nieuws en lees meer link, geen comments ofzo nodig)

Informatieve pagina (hier moeten er meerdere van komen maar is altijd hetzelfde systeem, moeten kunnen worden aangepast in de admin) indien mogelijk (en dit moet geen eigen code zijn, voor dit mag open source worden gebruikt aangezien het vrij ingewikkeld is denk ik) met een WYSIWYG editor in de admin

Foto paginas (met verschillende categorien)

Contact formulier, zeer basic een contactformulier dat de mensen kunnen invullen en dit word dan doorgemailed

Linkpagina, gewoon tekstlinks, eventueel een korte uitleg


Het kan best zijn dat er nog meerdere dingen bijkomen, maar die zullen dan extra worden vergoed, dus gelieve uw prijs te geven voor hetgeen hier nu al staat

Gelieve uw prijs + enkele voorbeelden van uw werk door te mailen naar [email protected]

Vergeet dus niet dat het een vzw is, die zich bezighoud met kinderen, ik zeg nu nie da ge er niks aan moogt verdienen, maar kom dus ook nie af me monsterbedragen

greetz

orez

Legacy Member
mista... stickietjes lezen aub :p gij zou da toch moeten weten hé ;)

btw, kzou u mss beter een CMS zoeken die al bestaat, want een WYSIWYG editor enzo programmeren is ni nix... en een CMS is snel eenvoudig opgesteld eventueel... nuja, als er mensen zich geroepen voelen.

0n3Liner

Legacy Member
TYPO3 gebruiken!
(ge gaat er eerst op vloeken, maar na nen tijd loopt dat wel los...)

Mistabeen

Legacy Member
zoals ik al zei: WYSIWYG is niet verplicht :) maar indien ge zo een opensource WYSIWYG kunt bij plaatsen is da natuurlijk zeer welkom :)

en die opencource CMS dingen zijn meestal veel te veel of juist nie tgeen ge wilt vandaar da ik hier vraag :)

xml

Legacy Member
ru`orez zei:
...want een WYSIWYG editor enzo programmeren is ni nix... en een CMS is snel eenvoudig opgesteld eventueel...

Een FCK editor of TinyMCE integreren is echt wel niet zo veel werk hoor. Die dingen zijn juist gemaakt om het anderen eenvoudig(er) te maken.

Bovendien weet ik uit ervaring dat zelfs een (voor ons) eenvoudig CMS voor vele gebruikers verwarrend is, omdat de workflow meestal verschilt van offline documenten maken. Bvb: offline open je een nieuw document (=naamloos document), je werk, je saved. Online zal je meestal eerst een document moeten creeren, dan werken, dan saven. Dit is nu nog vrij eenvoudig, maar voor velen is dit reeds een drempel.

Enneuh, On3liner, als er nu één CMS is dat ik zou afraden (voor dit doelpubliek) dan is het wel TYPO3.

killgore

Legacy Member
wrom komen alle interessante aanbiedingen in de blokperiode :(

wat is zowat de prijs da ervoor gegeven wordt?

Mistabeen

Legacy Member
killgore even ter info, er is geen deadline gezet door de opdrachtgever, en ik denk wel dat hij het begrijpt dat exameperioden dit project kunnen vertragen.

Blue Thunder

Legacy Member
ik wou dit project wel doen, maar ook door exames weinig tijd. Ben wel effe beginnen te werken met FCKeditor, wel een handig ding om toe te voegen, maar ik krijg de upload functie voor foto's der niet van aan de gang. Gewone tekst en zo opmaak enzo ga er wel goe van.

Mistabeen

Legacy Member
And the job goes to *drumroll*
Zabulus

qua prijs/kwaliteit/kennis kwam hij de beste uit (ja het is waar, mista doet aan vriendjespolitiek, maar er waren nog andere vriendjes die de job dus nie hebben :p)

dJeez

Legacy Member
ed_burnass zei:
Exponent cms is ook zwaar af te raden!
En waarop is dat boude statement dan wel gebaseerd? Maw ik wil wel eens onderbouwde argumenten horen waarom iets af te raden is. Ook voor typo3 zou ik dat wel eens willen weten, hoewel 1 aspect daar wellicht de heel onoverzichtelijke backend is, iets wat ik mijn gebruikers ook niet zou willen aandoen (tenzij er drastische wijzigingen zijn geweest gedurende het afgelopen jaar, ik heb nl. niet de neiging om elke versie opnieuw te gaan bekijken). Maar misschien voelt iemand zich geroepen om dit eens op te nemen in een nieuwe thread :p.

ed_burnass

Legacy Member
exponent is af te raden:
1) ongeloofelijk traag -> frustraties bij opbouw -> slechter werk!
2) doet rare dingen met je teksten! Plaats je een return veranderd dit af en toe eens in twee returns, soms 3 en als je geluk heb eentje!
3) verander je van template als er al gewerkt is aan je site, dan ben je zomaar fftjes alles kwijt (dolle pret als je het de volgende dag moet indienen!)

khoop dak hiermee je behoeften vervolledigd heb!
groeten

killer bel

Legacy Member
best wel verleidelijk aanbod

ik heb toch nog een week verlof (middelbaar :) )

stuur een mail of voeg me toe op msn

dan praten we er nog over...

jorgedecorte at gmail dot com


//edit lap ik had heel de thread niet gelezen, iemand anders is blijkbaar al mee weg:$

orez

Legacy Member
kzal den topic maar sluiten, voor er nog zo een misverstanden gebeuren

--> JOB IS TAKEN ! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan