Squealer
Legacy Member
Tzit zo:
als ge bij mij op Submit duwt op een formulier, verbergt hij die knop, en verschijnt er een bericht "een ogenblik geduld aub".
Stel nu dat er om een of andere reden iets mis loopt op de pagina die de gegevens verwerkt, dan gaat de surfer op de Back-knop van zijn browser willen duwen, en nog keer willen submitten. En daar zit het hem.
Internet Explorer toont dan (na het terugkeren naar de pagina met het formulier) terug de submit-knop, zoals het moet, maar Firefox blijft de div met "een ogenblik geduld aub" tonen, met als gevolg dat FF gebruikers niet meer op submit kunnen klikken, tenzij ze de inhoud van het formulier kopiëren en de pagina refreshen ....
Kan dat omzeild worden?
Kheb al geprobeerd om een "resetsubmitbutton" methode in de head van de pagina te plaatsen, en in de onLoad van de body, zonder resultaat.
als ge bij mij op Submit duwt op een formulier, verbergt hij die knop, en verschijnt er een bericht "een ogenblik geduld aub".
Stel nu dat er om een of andere reden iets mis loopt op de pagina die de gegevens verwerkt, dan gaat de surfer op de Back-knop van zijn browser willen duwen, en nog keer willen submitten. En daar zit het hem.
Internet Explorer toont dan (na het terugkeren naar de pagina met het formulier) terug de submit-knop, zoals het moet, maar Firefox blijft de div met "een ogenblik geduld aub" tonen, met als gevolg dat FF gebruikers niet meer op submit kunnen klikken, tenzij ze de inhoud van het formulier kopiëren en de pagina refreshen ....
Kan dat omzeild worden?
Kheb al geprobeerd om een "resetsubmitbutton" methode in de head van de pagina te plaatsen, en in de onLoad van de body, zonder resultaat.