demon326
Legacy Member
Hallo iedereen, ik ben met jquery aan het spelen voor op mijn phpbb3 forum te intrigeren, maar ik krijg de JS niet geinclude met de volgende code:
ik weet heb totaal geen idee wat ik fout doe
dit is de code in de source van de browser:
en daar geeft firefox aan dat het fout is
HTML:
<script type="text/javascript" src="{T_TEMPLATE_PATH}/js/jquery.js"</script>
ik weet heb totaal geen idee wat ik fout doe

dit is de code in de source van de browser:
HTML:
<script type="text/javascript" src="./styles/panzerkampf/template/js/jquery.js"</script>
en daar geeft firefox aan dat het fout is

, en ik maakte gebruik van notepad++ maar ik zag effectief nergens waar het fout ging 