adrianhates
Legacy Member
ik heb een probleem met een javascriptje maar vind de fout niet
http://www.6bi-hhs.be/Disimport/goe/
als je over het menu gaat zal je het wel zien
als je deze site opent in Opera dan heb je het probleem niet
kan iemand me helpen?!
dank bij voorbaat
http://www.6bi-hhs.be/Disimport/goe/
als je over het menu gaat zal je het wel zien
als je deze site opent in Opera dan heb je het probleem niet
kan iemand me helpen?!
dank bij voorbaat