Misteriks
Legacy Member
Gegroet!
Ik heb morgen mijn exaam van webdesign (eerste jaar) en ik begin een beetje te 'flashen'.(hehe, goeike!)
Ik zie xhtml (cava nog wel), css ( lukt ook maar paar vraagjes) en javascript (soms jipii en soms wtf?).
Nu zoek ik iemand die mij op msn wilt toevoegen en mij af en toe een klein vraagje laat stellen in de vorm van: Waarom hier een while lus zetten en daar een for lus?
Ik wil op het einde van de dag een symbolische 3 euro overschrijven voor de hulp! Ik zou dit super hard apprecieren want zo goed lukt het niet
.
Veel last zal je niet hebben.
Gelieve een PM te sturen met je msn-adres in en ik voeg je toe!
Mvg Peter
Ik heb morgen mijn exaam van webdesign (eerste jaar) en ik begin een beetje te 'flashen'.(hehe, goeike!)
Ik zie xhtml (cava nog wel), css ( lukt ook maar paar vraagjes) en javascript (soms jipii en soms wtf?).
Nu zoek ik iemand die mij op msn wilt toevoegen en mij af en toe een klein vraagje laat stellen in de vorm van: Waarom hier een while lus zetten en daar een for lus?
Ik wil op het einde van de dag een symbolische 3 euro overschrijven voor de hulp! Ik zou dit super hard apprecieren want zo goed lukt het niet
.Veel last zal je niet hebben.
Gelieve een PM te sturen met je msn-adres in en ik voeg je toe!
Mvg Peter

