Mista Molla
Legacy Member
Hallo allemaal ,
Ik ben aangesproken geweest door een hockeyclub die graag een spread zou willen doen over hun 1ste ploeg in 1ste divisie.
Ik heb al met hun aan tafel gezeten om wat te spreken e.d. en dit is wat ze graag zouden willen.
-Een volledige spread van het team als geheel, teamspirit, training, samen zwoegen,winnen,verliezen,...
-Een portet van de spelers in de ploeg
-Een portret van de trainers en het team dat hen omringt.
Na wat met m'n 2nd shooter te hebben gebrainstormed zijn we tot de conclusie gekomen dat de shoot zo'n totaal 2 dagen (zowel dag als nacht voor de trainingsessies) in beslag zou nemen.
Postproduction werk zou toch wel significatief zijn, ze willen ook wat gecomposeerde shots, die wat werk zouden vergen achter de computer, dus zal wel wat tijd in beslag nemen.
Qua materiaal hebben we de volgende lijst samengezet van zaken die zullen gebruikt worden
-Nikon D3
-Nikon AF-S 14-24/2.8 G ED
-Nikon AF 50/1.8 D
-Nikon AF-S VR 70-200/2.8 G IF-ED
Enkele SB-900's, wat pocketwizards, en wat softboxen,snoots,profoto 7a's en dergelijke.
Bedoeling van de club is om hun eerst ploeg bekender te maken bij hun fans, alsook materiaal te generen dat voor fanstuff zou kunnen worden gebruikt à la kalenders,mugs,t shirts, foto's e.d.
Nu mijn vraag is, wat zou ik voor zo'n shoot kunnen vragen. Ik moet wat materiaal huren, heb persoonlijke onkosten alhoewel die niet exuberant zijn, en voor tijd e.d.
Graag zou ik dus de meningen horen van mede forumleden!
Cheerz
Ik ben aangesproken geweest door een hockeyclub die graag een spread zou willen doen over hun 1ste ploeg in 1ste divisie.
Ik heb al met hun aan tafel gezeten om wat te spreken e.d. en dit is wat ze graag zouden willen.
-Een volledige spread van het team als geheel, teamspirit, training, samen zwoegen,winnen,verliezen,...
-Een portet van de spelers in de ploeg
-Een portret van de trainers en het team dat hen omringt.
Na wat met m'n 2nd shooter te hebben gebrainstormed zijn we tot de conclusie gekomen dat de shoot zo'n totaal 2 dagen (zowel dag als nacht voor de trainingsessies) in beslag zou nemen.
Postproduction werk zou toch wel significatief zijn, ze willen ook wat gecomposeerde shots, die wat werk zouden vergen achter de computer, dus zal wel wat tijd in beslag nemen.
Qua materiaal hebben we de volgende lijst samengezet van zaken die zullen gebruikt worden
-Nikon D3
-Nikon AF-S 14-24/2.8 G ED
-Nikon AF 50/1.8 D
-Nikon AF-S VR 70-200/2.8 G IF-ED
Enkele SB-900's, wat pocketwizards, en wat softboxen,snoots,profoto 7a's en dergelijke.
Bedoeling van de club is om hun eerst ploeg bekender te maken bij hun fans, alsook materiaal te generen dat voor fanstuff zou kunnen worden gebruikt à la kalenders,mugs,t shirts, foto's e.d.
Nu mijn vraag is, wat zou ik voor zo'n shoot kunnen vragen. Ik moet wat materiaal huren, heb persoonlijke onkosten alhoewel die niet exuberant zijn, en voor tijd e.d.
Graag zou ik dus de meningen horen van mede forumleden!
Cheerz
Hoeveel zijn je materiaalonkosten?

.