Musback
Legacy Member
Yow manne!
Ik heb een site gemaakt voor iemand die een collectie heeft van de eerste kleurenfoto's ooit, genaamd Autochromes. Dus op dieze foto's zie je de jaren 30 in kleur!
Deze site is ondertussen AF, maar ik wilde eigenlijk eens weten wat jullie ervan vinden. Ik heb me zeer vaak geschikt naar de "klant" omdat ik echt wilde dat hij 100% tevreden is, al bij al is er me dunkt en erg sobere, doch interessante, lichte en efficiente site uit voortgekomen... wat denken jullie? Ik heb geen flash/php/whatever geintegreerd, gewoon basic soort van Galerij website.
http://users.pandora.be/autochromes/
zijn er opmerkingen, fouten, tips voor een volgende site?
veel plezier, de inhoud is iig echt wel de moeite waard.
Musback/Matthias
Ik heb een site gemaakt voor iemand die een collectie heeft van de eerste kleurenfoto's ooit, genaamd Autochromes. Dus op dieze foto's zie je de jaren 30 in kleur!
Deze site is ondertussen AF, maar ik wilde eigenlijk eens weten wat jullie ervan vinden. Ik heb me zeer vaak geschikt naar de "klant" omdat ik echt wilde dat hij 100% tevreden is, al bij al is er me dunkt en erg sobere, doch interessante, lichte en efficiente site uit voortgekomen... wat denken jullie? Ik heb geen flash/php/whatever geintegreerd, gewoon basic soort van Galerij website.
http://users.pandora.be/autochromes/
zijn er opmerkingen, fouten, tips voor een volgende site?
veel plezier, de inhoud is iig echt wel de moeite waard.
Musback/Matthias

