the hoax
Legacy Member
Hallo
Dit is een site die ik gemaakt heb voor een groep.
Er is ergens iets dat ik nog mis in de layout... maar ik ben er al te lang mee bezig om te oordelen
graag uw comments
http://www.darcy-band.tk
sorry voor de .tk ... het is nogal low-budget
de .tk ligt er soms uit
dus kan je deze ook gebruiken
http://users.telenet.be/zamerikandan/darcytest/
Dit is een site die ik gemaakt heb voor een groep.
Er is ergens iets dat ik nog mis in de layout... maar ik ben er al te lang mee bezig om te oordelen
graag uw comments
http://www.darcy-band.tk
sorry voor de .tk ... het is nogal low-budget
de .tk ligt er soms uit
dus kan je deze ook gebruiken
http://users.telenet.be/zamerikandan/darcytest/

