Toch wel erg dat ze dan niet minstens het favicon veranderen

.
Verder zijn er tabellen die overbodig zijn, deprecated <center>-tags, formulieren die niet volledig toegankelijk gebouwd zijn,
veel overbodige inline CSS, kortom: dingen die je bij een typische Joomla-installatie wel vaker tegenkomt somehow (ik ken Joomla niet genoeg, ik weet alleen dat op een of andere manier de Joomla-sites altijd wel slechte code produceren)
Grafisch zit het al iets beter: strak en redelijk overzichtelijk. Al is het ook daar voor verbetering vatbaar: menu-items die kunnen uitklappen, of een submenu bevatten, zouden gerust een pijltje naar beneden mogen krijgen. Ook mis ik een soort van :hover-state, die duidelijk aangeeft dat er iets achter een bepaalde link zit.
Persoonlijk had ik ook het zoekveld op gelijke hoogte met het logo gezet. Nu heb ik er zo'n raar "trapvormig", onevenwichtig gevoel bij. Maar dat kan subjectief zijn.
Wel jammer dat er vandaag de dag nog ontoegankelijke websites gebouwd worden, met een overvloed aan code.