Die underscores zijn echt 'not done' en waarschijnlijk een soort overblijfsel van teveel clansites absorberen. Als je echt underscores wil kan ik je ook nog de zeer 'über' dubbelpuntjes aanraden = ..:

e Kreun::.. of --=:::d3 |<r3|_||\|:::=--
Wat de vormgeving betreft..Hoelang zijn de vormgevers nog op verlof? Ik kan begrip opbrengen voor het minimalisme dat bon ton is onder culturele centra maar dan moet het wel stijlvol minimalisme zijn. Webstandards zijn geen excuus om te vervallen in een soort basic-design (cfr. Zen-garden).
Leuke elementen zijn alvast de 'hoofdjes' en de terugkerende 'lijnen', maar ze zijn niet krachtig genoeg om de rest tot een behoorlijk niveau te tillen. De form-elementen zijn storend en lompe zwarte balken (
http://dekreun.netlash2.be/index3.php?s=48) , de interlinie van de tekst is niet ok, het font van de body-tekst kan veel beter...
De Kreun is trouwens een klein, gezellig zaaltje en dat zie ik helemaal niet terug in dit ontwerp.
De content-architectuur in combinatie met de navigatie is echt waardeloos. ik weet niet waar ik ben, waar ik heen kan, welke informatie ik waar zal vinden..Toch de basisvoorwaarden van usability dacht ik?
Overall..niet onder de indruk.