Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Het nadeel is dat je grafisch beperkt bent maar dat je ( na VEEEL uitleg ) het updaten van de site kan overlaten aan hen. Niks is zo vervelend als om de maand 5 sites bij te werken met foto's en andere prullen.
peng zei:Ja dit is enkel de grafische kant, een collega van mij pakt het hier over een maakt telkens een CMS op maat. Zo pakken we het al geruime tijd aan, en inderdaad, natuurlijk is dat het beste. Dit is ook maar een layout-check, de volledig uitgewerkte versie met CMS en eventuele aanpassingen (moest er iemand nog iets op zijn lever hebben liggen omtrend de layout) komt over een weekje online.
Toch bedankt voor de tip![]()
flowepoweranger zei:Knappe site, maar als ik in firefox op 'nieuwsbrief' klik, verschuift het geheel een klein stukske naar links.