EclipX
Legacy Member
Zoals jullie misschien weten een paar topics eerder, was de nieuwe website niet echt al te goed, nu heb ik een andere layout gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Kijk niet naar de inhoud, dit is slechts een voorbeeld.
http://deno.be/example/deno.jpg
Grtz
Updatje: Computers & Notebooks zijn nu afgewerkt, dus als je kan of wilt, mag je gerust kijken hoor
http://deno.be/example/
Kijk niet naar de inhoud, dit is slechts een voorbeeld.
http://deno.be/example/deno.jpg
Grtz
Updatje: Computers & Notebooks zijn nu afgewerkt, dus als je kan of wilt, mag je gerust kijken hoor

http://deno.be/example/
