Politik
Legacy Member
Heb een kleine layout in elkaar geflanst vorige week. Ben er zonder veel nadenken aan begonnen en had dus ook niet echt een specifiek thema in gedachten. De titel en inhoud zijn enkel aanwezig als plaatsopvulling momenteel.
Dit is het geworden.
Ben niet van plan om echt veel te veranderen eraan, was ook maar een probeersel dat ik misschien eens kan uitwerken op een saaie winteravond. Toch is alle commentaar welkom natuurlijk. Is er iets dat ik uiteindelijk toch de moeite waard vind om nog aan te passen dan is dat altijd mooi meegenomen, en jullie kritiek kan altijd van pas komen bij volgende ontwerpen natuurlijk.
Mvg,
Politik
Dit is het geworden.
Ben niet van plan om echt veel te veranderen eraan, was ook maar een probeersel dat ik misschien eens kan uitwerken op een saaie winteravond. Toch is alle commentaar welkom natuurlijk. Is er iets dat ik uiteindelijk toch de moeite waard vind om nog aan te passen dan is dat altijd mooi meegenomen, en jullie kritiek kan altijd van pas komen bij volgende ontwerpen natuurlijk.
Mvg,
Politik


