joyraider
Legacy Member
En jawel, nog een sitecheck van mij vandaag
deze keer gaat het om een lay-out voor onze lanparty, FolLan;
http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/fol/
aan code & scripting wordt nog gewerkt, hij is in ieder geval behoorlijk xbrowser, als ik mij niet vergis
Enjoy!
*edit* de header is inderdaad vrij groot, maar meer dan 45% van onze bezoekers zit op 1280*X, zo blijkt uit de stats
deze keer gaat het om een lay-out voor onze lanparty, FolLan;http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/fol/
aan code & scripting wordt nog gewerkt, hij is in ieder geval behoorlijk xbrowser, als ik mij niet vergis

Enjoy!
*edit* de header is inderdaad vrij groot, maar meer dan 45% van onze bezoekers zit op 1280*X, zo blijkt uit de stats

)