Archief - LAYOUT: FolLan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joyraider

Legacy Member
En jawel, nog een sitecheck van mij vandaag ;) deze keer gaat het om een lay-out voor onze lanparty, FolLan;

http://cmdstud.khlim.be/~rvanderven/fol/

aan code & scripting wordt nog gewerkt, hij is in ieder geval behoorlijk xbrowser, als ik mij niet vergis :)

Enjoy!

*edit* de header is inderdaad vrij groot, maar meer dan 45% van onze bezoekers zit op 1280*X, zo blijkt uit de stats :)

Rhodariel

Legacy Member
Vree schoon!!!! Lettertype vind ik goed, maar nogal klein.

Wat doet het logo v/d Delhaize op uw site btw (is wel nog grappig)??

dahousecatfelix

Legacy Member
Leuke site, het heeft iets speciaals da blauw :p.
Zoals Brock al heeft gezegd een beter lettertype & puntgrootte.

Stimpy

Legacy Member
Rhodariel zei:
Vree schoon!!!! Lettertype vind ik goed, maar nogal klein.

Wat doet het logo v/d Delhaize op uw site btw (is wel nog grappig)??
sponsor misschien? :)

Zero Grav

Legacy Member
Dat is geen bewijs he joyraider, tegenwoordig kunt ge die psd's meekrijgen, ripper. ;_;
:-)

Mja, 't heeft inderdaad wel iets mee van die typische template/tutorial layouts, maar dit lijkt zo owv de onderverdeling in die balken, dat wordt zowat in elke webdesign tutorial gebruikt. (Dit gewoon als uitleg, niets meer :-))

Voor de rest een gewoon, simpel, effectief layoutje. De typografie van de content zelf zou wel wat anders mogen, pixeltje groter (em proberen te gebruiken?) want op dit moment zou'k er echt niet aan beginnen om het te lezen (maar dat kan ook aan het latijns liggen ^^)

Bij informatie zou'k dezelfde sponsorafbeeldingen gebruiken als in de header, want sommige van die logo's zijn anders echt wel bijzonder afzichtelijk.

Bertold

Legacy Member
Ik vind hem mooi. Maar misschien wel ietsje te zakelijk voor een lan. Mss iets van games verwerken in de layout?
Tis maar een gedacht hoor.
Verder zou ik mijn tekst ook wat vergroten. Hoewel dit ook in te stellen is door de gebruiker zelf. En mss links maken van mijn sponsors in de header met een onopvallende mouse-over..
Al bij al geslaagde site wel!

EclipX

Legacy Member
Ziet er deftig uit ;), maar ietsje te groen, probeer anders andere kleuren?

Grtz!

Bigbuddha

Legacy Member
Mooi begin ;)
Naar wat EclipX zei,
Het enigste wat er echt ontbreekt is een contrastkleur. Nu is het een enkele kleur met zijn verschillende tinten. Waarom niet een beetje extra punch geven dmv een contrastkleur? De eerste kleur die bij mij opkomt is orange. Hangt van de hoeveelheid punch af die je wil.

joyraider

Legacy Member
jemig, t spul wordt hier wel deftig gebumpt zeg :p

thanx voor de comments ;)

Sk8erMatty

Legacy Member
ik vind deze niet slecht .. maar ik vin hem zeker ook niet goed hoor ..
het kleurengebruik is echt niet goed gedaan. Sorry maar daar moet aan gewerkt worden vind ik.
De banner vind ik ook een beetje raar, geeft de indruk dat het wat te leeg staat.
Voor de rest is ie gewoon ok.

DJ_Trash

Legacy Member
geen overbodige graphics meer toevoegen gamestuff maakt het anders cliché

leesbaarheid van knopkes misschien ietsie verbeteren

`SeriOUs

Legacy Member
Werk aan je typografie. Die staat zo enorm op elkaar gedrukt in tegenstelling tot je layout.

Beavis_69

Legacy Member
Knappe site, goede kleurkeuze, ook het lettertype vind ik oke.
Wat ik wel storend vond is dat als je op de home zit en dan klikt op Informatie, verschuift je site een beetje naar links (omwille van de scrollbar).
Dit laatste was wel enkel onder FF, in IE geen probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan