Archief - LAYOUT: Outlet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-[Weasle]-

Legacy Member
srry ze maar uw 'intro/enter'-pagina is willen maar nie kunne,
die zwarte strepen = :wtf:
en [Enter] Trekt ook op nieveel.
voor de rest valt het mee
Grtz

omfg

Legacy Member
-[Weasle]- zei:
srry ze maar uw 'intro/enter'-pagina is willen maar nie kunne,
die zwarte strepen = :wtf:
en [Enter] Trekt ook op nieveel.
voor de rest valt het mee
Grtz
vind ik ook..

je zou ook best een handje laten verschijnen bij die afbeelding, want je weet niet echt of je er kan op klikken of niet

sSkoEziE

Legacy Member
vind ik altijd irritant site die een popup openen met de eigenlijke inhoud, voor de rest ziet er schoon uit, behalve intro-pagina

spectrious

Legacy Member
-[Weasle]- zei:
srry ze maar uw 'intro/enter'-pagina is willen maar nie kunne,
die zwarte strepen = :wtf:
en [Enter] Trekt ook op nieveel.
voor de rest valt het mee
Grtz
willen maar nie kunnen?
Oe bedoelde
En wa is er mis me da zwart.

Ik apprecieer uw commentaar maar wees iets gespecifieerder aub.

Erlend

Legacy Member
Grafisch is het een leuke website, het oogt allemaal wel mooi doch zijn
er echt veel dingen ervoor zorgen dat niet alles tot zijn recht komt.

Je vormgeving is nogal abstract, de animatie die je gebruikt in je
menu vind ik een beetje op de rand van...het is leuk maar het is
nog niet alles, je probeert iets leuks te animeren maar t'is nog
niet helemaal wat het moet zijn :).

Het formaat van je website; te groot. Dat merk je nu zelf ook wel neen?
Gezien de hoeveelheid inhoud waarover je beschikt zwemt alles in
een zee van oneindige leegtes.

Het menu; klein en onleesbaar; niet passende typografie. Ook de plaatsing
ervan is raar, t'is niet zozeer de plaatsting van de tekst maar de lijnen
daaronder dat het geheel ne rare touche geven.

Dus:
- Formaat van de site veel minder groot, als dit een mini-site is mag je ook je ontwerp hierop afstemmen.
- Typografie; kies wel lettertype je gebruikt en probeer die overal te gebruiken.
- Tyopgrafie; duidelijkere opmaak tussen wat belangrijk en minder belangrijk is,
ook meer opmaak geven aan eventuele teksten en inhoud.
- Breng wat meer balans in je ontwerp, door de grote van je website
zit je nu boven en onder met leegtes. Terwijl derest goed is gevuld.

Inhoud heb je niet veel, dus eigelijk hebben we nog niet zoveel gezien
van je website. Momenteel mankeert je inhoud vooral opmaak en een
iets duidelijkere onderscheiding tussen tekst en titel. Stem de typografie
van je menu af op die van derest van je website of omgekeerd.

Voeg hier en daar leuke fancy-pixel icoontjes toe? Ik zou je site
meer durven uitwerken met pixel effecten... .
---
Ohja, waarom je website in een popup openen? Geef ook duidelijker
aan waar je moet klikken want in FF verschijnt er geen handje
bij hover.

Heb je een hoge compressie gebruikt voor de afbeeldingen op je
website? K'heb soms de indruk dat je compressie te hoog is.

spectrious

Legacy Member
Erlend zei:
Heb je een hoge compressie gebruikt voor de afbeeldingen op je
website? K'heb soms de indruk dat je compressie te hoog is.

express gedaan hoor :)

Maar dat was ook bedoelign van dit, de layout aan het begin nakijken.

BEdankt, ik zal er aan werken. Update volgt.

Boddah

Legacy Member
kvind het veel te kaal.
en de menu mag een stuk groter/duidelijker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan