Isuwyn
Legacy Member
Hallo,
Ik heb onlangs een nieuw thema gemaakt voor mijn website proglogic.com
Ik zou hier graag wat feedback over krijgen (functionaliteit, design,... )
Alvast bedankt voor je tijd
Ik heb onlangs een nieuw thema gemaakt voor mijn website proglogic.com
Ik zou hier graag wat feedback over krijgen (functionaliteit, design,... )
Alvast bedankt voor je tijd



En je zit wss in aalst op school