Archief - LAYOUT: proglogic.com : nieuw thema

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Isuwyn

Legacy Member
Hallo,
Ik heb onlangs een nieuw thema gemaakt voor mijn website proglogic.com
Ik zou hier graag wat feedback over krijgen (functionaliteit, design,... )

Alvast bedankt voor je tijd ;)

Smokyke

Legacy Member
hoh,
Ik vind het logo nogal klein uitgevalle tegenover de rest van je layout.
Blauwe kleur vind ik leuk maar voor die groene had ik misschien iet anders gekozen.

Toen ik de site net opende had ik het gevoel dat er nog een stuk moest laden. maar dit bleef weg...

Ik denk met wat kleine aanpassingen zal je hier wel iets heel mooi van kunnen maken.
GL

Accordis

Legacy Member
Smokyke zei:
Toen ik de site net opende had ik het gevoel dat er nog een stuk moest laden. maar dit bleef weg...
GL

Ik had ook eigenlijk dit gevoel. Ik vind dat er iets ontbreekt tussen je header en de eigenlijke inhoud ;)

Voor de rest mooi ontwerp :niceone:

El_L4mor

Legacy Member
- gewoon een grijze layer als site?
- achtergrond cava
- header past niet, is te klein, lijkt niet geintegreerd in de site
- blauwe adds button bovenaan springt teveel in het oog
- die lichtblauwe (?) letterkleur vind ik nogal mottig, maar da's persoonlijke smaak zeker?

ik zuo herbeginnen, ne toch iets meer 'design' toevoegen

Isuwyn

Legacy Member
Smokyke zei:
Toen ik de site net opende had ik het gevoel dat er nog een stuk moest laden. maar dit bleef weg...

Accordis zei:
Ik had ook eigenlijk dit gevoel. Ik vind dat er iets ontbreekt tussen je header en de eigenlijke inhoud ;)

Voor de rest mooi ontwerp :niceone:


Thx,
Ik heb op een paar andere fora mensen ook al horen zeggen dat er misschien nog iets tussen de header en de eigenlijke inhoud moet (wat meer info over de site zelf)... daar zal ik dus eens over nadenken, bedankt voor de tip. ;)

El_L4mor zei:
ik zuo herbeginnen, ne toch iets meer 'design' toevoegen
Je bent de eerste die ik zoiets negatief hoor zeggen over de site...
Ik heb er opzettelijk voor gekozen om de site simpel en clean te houden.
En jah de kleuren: iedereen heeft een andere smaak, er is altijd wel iemand die een bepaalde kleur niet goed vindt. Ik vind persoonlijk dat de kleuren mooi bij elkaar passen.

Isuwyn

SenderT

Legacy Member
Ik geef El_L4mor toch grotendeels gelijk ze :)
Het is redelijk donker, de header is te klein en met een slecht "wet floor" effect imo. Het blauw vind ik persoonlijk dan weer wel passen.
Voor de rest redelijk kaal en de achtergrond is ondertussen ook wel voorbijgestreefd denk ik:crazy:

El_L4mor

Legacy Member
Isuwyn zei:
Je bent de eerste die ik zoiets negatief hoor zeggen over de site...
Ik heb er opzettelijk voor gekozen om de site simpel en clean te houden.

ik denk dat de mensen die zeggen dat er 'iets mankeert' of die 'dachten dat er nog iets moest inladen' ook hetzelfde bedoelen als mij.

Er is gewoon te weinig design aan. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote fan van clean and simple, en less is more enzo, maar daarom is een 'clean and simple' design maken niet per defenitie gewoon een vlak pakken en een mooie typografie toepassen.

Je hebt precies enkel je text opgemaakt, maar niet je layers, niet je site zelf.

Isuwyn

Legacy Member
El_L4mor zei:
ik denk dat de mensen die zeggen dat er 'iets mankeert' of die 'dachten dat er nog iets moest inladen' ook hetzelfde bedoelen als mij.

???

=>

Smokyke zei:
Ik denk met wat kleine aanpassingen zal je hier wel iets heel mooi van kunnen maken.
GL

Accordis zei:
Voor de rest mooi ontwerp

Misschien bedoelen ze toch niet volledig hetzelfde als jou... Zeker niet dat ik volledig opnieuw moet beginnen.
De header iets groter en mooier maken zou hier al veel helpen, is mijn conclusie tot nu toe.
Iemand anders die nog iets te zeggen heeft?

Isuwyn

El_L4mor

Legacy Member
nja no offence, maar wat je nu hebt is imo 'niets'. Toch niet qua design point of view. Ok je text staat in paragraafjes ondergedeeld, en je hebt een beetje met de typografie gespeeld.
En je hebt een header gemaakt.

Maar verder? 1 grijs vak

dzan

Legacy Member
Zie je dat ik je van ergens 'kende' :p En je zit wss in aalst op school :)

Isuwyn

Legacy Member
DeathZAn zei:
Zie je dat ik je van ergens 'kende' :p En je zit wss in aalst op school :)

Haha best grappig :)
Nah, ik zat in gijzegem op school (nu unief in gent ;) )

Maar laten we on-topic blijven, heeft er iemand nog feedback/tips voor de header?

Isuwyn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan