Archief - Layout: PurePimps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BertG

Legacy Member
hmm, de bling bling feel die je wil maken is er... maar toch...

- Waarom is je font overal bold?
- Wit op geel leeft niet zo makkelijk, engrijs al helemaal niet
- Paars en geel gaan hier niet samen, probeer andere pimp'n kleuren zoals groen
- Je logo is niet pimp'n genoeg, neem een deftig font, zoals Arial bv.
- geef de lijst met news items ook een titel, zoadt de begruiker weet dat het nieuws is
- neem een andere achtergrond, een (fake) bond, of luxe stof (zo van da rood velvet met knoppen in) als achtergrond en geef je site zelf dan een kader

da 's et zowat

Freaky 7

Legacy Member
- Waarom is je font overal bold?
Content area ga ik regular toepasseN

- Wit op geel leeft niet zo makkelijk, engrijs al helemaal niet
Zwart heb ik al gebprobeert da is ook niet zo schoon, wit was beste oplossing

- Paars en geel gaan hier niet samen, probeer andere pimp'n kleuren zoals groen
Groen vin k nie een pimpin kleur en zeker nie hier.

- Je logo is niet pimp'n genoeg, neem een deftig font, zoals Arial bv.
Arial is te standaard. dezen wast beste wa ik vond samen met nog germania ofzoiets, heb me dan beslist tot deze. mss dak er nog iets aan doe aan die logo text

- geef de lijst met news items ook een titel, zoadt de begruiker weet dat het nieuws is

Bedoelt ge in die gele balken? daar ga zal ik news bijzetten...

- neem een andere achtergrond, een (fake) bond, of luxe stof (zo van da rood velvet met knoppen in) als achtergrond en geef je site zelf dan een kader
Denk dat dit dan toch wl "te" ver gaat nie?

toch merci voor comment.:)

Freaky 7

Legacy Member
die stijl van die icons, had ik ook een logo.. ma kvond em nie echt geslaagd.. mss nog wa beter uitwerken..

thnx voor tip :)

Meer comments zijn welcome

AncientRites

Legacy Member
Ik vind de kleurencombinatie wel origineel, daar zou ik niet van afwijken. Maar waarom die felgrijze achtergrond?

Freaky 7

Legacy Member
ben bezig aan een andere versie..
kheb die witte tekst van menu en die andere gele bars veranderd in groen (money-kleur)

heb de 2content area al wa verder uiteen gezet..

achtergrond. zal eens denke over id'ke

zal het morgen showen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan