Anoniem22
Legacy Member
De titel zegt het al, het is een simpele website, en voorlopig is alleen nog maar de basis layout of, nog nergens geen foto's, text of dergelijk, alleen een intro paginake en een menu. De site is voor mijn neef, hij heeft uitdrukkelijk gevraagd simpel, dus ga aub niet muggenziften of details. Ik wil gewoon weten of de intropagina te pruimen valt en het menu "geslaagd" is. Ik weet dat een zwarte website riskant is om te maken tenzij je de layout goed afwerkt, hierop mag je me ook al beoordelen, alhoewel het moeilijk gaat als je nog geen volledig ingevulde pagina's kunt beoordelen. Hopelijk komt er halfweg volgende week wat inhoud op de pagina's.
Groetjes.
http://www.brukske.be
Groetjes.
http://www.brukske.be

