Archief - LAYOUT: therebenospoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Celeo

Legacy Member
Hey,
Heb effe jullie indrukken nodig over deze site, waar ik al even mee bezig ben,..
Is nog helemaal niet af, maar 'k zou toch al graag een idee hebben van wat jullie er van vinden?
www.wyger.nl/usr/Celeo/

ps: zou graag een 'submenu' onder die menubalk krijgen, dat verandert met de actieve knop in de menubalk.. kan iemand mij daar wat tips ofzo over geven? weet niet echt hoe ik daar aan moet beginnen.. tnx

ciao, celeo

SyRuS.be

Legacy Member
wow, weel heel minimalistisch, helemaal geen lay-out? welke indrukken zoek je?

Een tip: gebruil een font?

Lol ik ben ook van Hamme

Vintage Hifi

Legacy Member
Het geeft een ongelofelijke "Hallo, dit is mijn eerste HTML site" indruk. Door het gebruik van géén graphics, een standaard font, een achtergrond die bij wijze van spreken bij Windows 95 zat en het menu dat lijkt op het "glowing button" menu uit Frontpage vroeger.

BertG

Legacy Member
is idd iets te minimalistisch, zou toch proberen wat detail in je design te brengen

wat zo'n menu betert, vind je 100den van via google

Da Turtle

Legacy Member
Ik denk det deze site wel potentieel heeft, maar er zijn een paar probleempjes.

- je menu staat niet in het midden, de plaats tussen de linker rand en de rechter rand is verschillend. Mss moet je het menu laten aansluiten met e borders langs de zijkant, want nu lijkt het zo ertussen geplaatst "om maar een menu te hebben".
- Dit kan mss aan mij liggen, maar ik vind het "over" kleur van je menu ongeloofelijk lelijk :p.
- Waarom is je banner een afbeelding? Je kan het toch gewoon typen.

Celeo

Legacy Member
Dit is nog een vroege versie.. kga het font nog veranderen, graphics zitten er nog niet in omdat het... een vroege versie is.. :p
Dat menu in het midden ga ik effe fixen, en de kleuren zit ik ook al over te denken (van het menu) iemand nog een idee voor menu kleuren?
die banner is trouwens ook maar tijdelijk.. zal hem wel nog veranderen!
bedankt voor de kritiek, nog iemand die tips ofzo heeft?

kan nu effe niet aan de site werken.. pff @ school
Syrus, kan goed zijn dat ik je van zicht ken :-p m'n echte naam is Didah?

ciao, celeo :)

Celeo

Legacy Member
"Die daah(r)!"

Die ben ik zo beu gehoord (^_^) om maar te zwijgen over liedjesteksten als.. didendadiendoooo.. etc :-p

SyRuS.be

Legacy Member
Celeo zei:
"Die daah(r)!"

Die ben ik zo beu gehoord (^_^) om maar te zwijgen over liedjesteksten als.. didendadiendoooo.. etc :-p

hmmm, al een zangcarriere overwogen?

lol sorry héél offtopic ik kon me niet inhouden.

Zoals eerder, stelt niet zo veel voor. Probeer eens het programme Photoshop te gebruiken om je site een lay-out toe te kennen...

Celeo

Legacy Member
Hmm.. ik wou net een site maken zonder photoshop slice toestanden ^_^..
en zingen zegt me niet direct iets.. zit wel in een bandje (net begonnen) en ben bassist :-p (lekker offtopic)..
Achja.. ik ga toch voortdoen aan die site tot em er wa deftiger uitziet!
ciao,
celeo
-wat zijn nicknames toch een goeie uitvinding..:unsure:-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan