Slynx
Legacy Member
Lo ladz,
Kverveelde mij beetje vandaag, dus dachtek, waarom ni nog keer een aan een templatje beginnen ... Wel vant een kwam het ander, hij is zeker nog niet af, maar vind persoonlijk datem wel op iets begint te trekken, njah verbeteringen zijn er altijd, dus graag jullie suggesties
http://users.skynet.be/fa100148/design.jpg
Kverveelde mij beetje vandaag, dus dachtek, waarom ni nog keer een aan een templatje beginnen ... Wel vant een kwam het ander, hij is zeker nog niet af, maar vind persoonlijk datem wel op iets begint te trekken, njah verbeteringen zijn er altijd, dus graag jullie suggesties

http://users.skynet.be/fa100148/design.jpg

