beton
Legacy Member
Hoi,
ik speel in een band (Mount Venus).
Een vriend van ons komt geregeld mee naar optredens om foto's te trekken, .. hij ontvangt achteraf ook graag feedback over de foto's.
Persoonlijk zijn we steeds tevreden, maar we we hebben te weinig verstand van de materie om echt technische feedback te geven, of gefundeerde kritiek op de composities te kunnen vormen.
Bij deze dus een vraag aan de fotograaf-community hier : zouden jullie wat tips kunnen geven (technisch, compositie, ...) zodat we onze fotograaf gefundeerde feedback kunnen doorgeven?
2 shoots van optredens zijn te vinden op
http://users.telenet.be/ben.fotografie/20080802_nonstop/
en
http://users.telenet.be/ben.fotografie/20080711_Scheldapen/
Alvast waanzinnig bedankt voor de moeite!
Btn;
Mount Venus;
ik speel in een band (Mount Venus).
Een vriend van ons komt geregeld mee naar optredens om foto's te trekken, .. hij ontvangt achteraf ook graag feedback over de foto's.
Persoonlijk zijn we steeds tevreden, maar we we hebben te weinig verstand van de materie om echt technische feedback te geven, of gefundeerde kritiek op de composities te kunnen vormen.
Bij deze dus een vraag aan de fotograaf-community hier : zouden jullie wat tips kunnen geven (technisch, compositie, ...) zodat we onze fotograaf gefundeerde feedback kunnen doorgeven?
2 shoots van optredens zijn te vinden op
http://users.telenet.be/ben.fotografie/20080802_nonstop/
en
http://users.telenet.be/ben.fotografie/20080711_Scheldapen/
Alvast waanzinnig bedankt voor de moeite!
Btn;
Mount Venus;
