-=EC=-Lt_Winters
Legacy Member
Hey,
Ik heb een algemene vraag over de forums hier en ik denk dat jullie het antwoord er wel op weten vermits het hier toch over webdesign, forumdesign, etc... gaat.
Kan je je login naam van de fora laten wijzigen? Heb ooit eens een typefout gemaakt en zit er nu mee.
greetz
gertsolo
Ik heb een algemene vraag over de forums hier en ik denk dat jullie het antwoord er wel op weten vermits het hier toch over webdesign, forumdesign, etc... gaat.
Kan je je login naam van de fora laten wijzigen? Heb ooit eens een typefout gemaakt en zit er nu mee.
greetz
gertsolo
kvind het in ieder geval beter klinken en ts ne letter minder te typen ! 
