Stampertje
Legacy Member
ben dus bezig met een mailform te maken. nu wil ik dat de mail verzonden wordt naar de persoon die gekozen is in de combobox.
heb dus 3 textarea's : naam emailadres bericht en dan nog de combo box.
op knop verzend staat
en mail.php bevat
nu zoals je ziet is het de bedoeling dat de instance name van de combo box verandert naar de waarde die geselecteerd is. maar hoe moet dat?
heb dus 3 textarea's : naam emailadres bericht en dan nog de combo box.
op knop verzend staat
Code:
on (release) {
loadVariablesNum("mail.php", "0", "POST");
}
en mail.php bevat
Code:
$to = "[COLOR="Red"]$_POST['contact]"[/COLOR];
$subject = "Hier het onderwerp van de mail";
//hieronder "hoef" je niets te veranderen
$bericht = $_POST['bericht'] ;
$header = "From: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['emailadres'] . ">\n";
$header .= "Reply-To: " . $_POST['naam'] . " <" . $_POST['emailadres'] . ">\n";
$header .= "X-Priority: 1";
mail ($to, $subject, $bericht, $header);
?>
nu zoals je ziet is het de bedoeling dat de instance name van de combo box verandert naar de waarde die geselecteerd is. maar hoe moet dat?
