Archief - Margin left FF vs IE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
nopez, moet toch niet . Normaal als je margin left en right op auto zet heb je toch genoeg? :)

GregoryCo

Legacy Member
ja, of gewoon margin auto, probeer dat eens? ik doe het toch altijd zo als ik iets wil centreren

GregoryCo

Legacy Member
Ja ik weet het, maar ik bedoelde ipv margin left en right op auto, gewoon margin auto.
Maar kheb het zelf eens geprobeerd, en het lukt niet, is toch hetzelfde he. Kheb ook nog een paar andere dingen geprobeerd maar tevergeefs. Ik kijken wat later wel nog eens en laat het u weten als ik het heb gevonden :)

UnD3RD0G

Legacy Member
haal die commentline eens weg vanboven in de source,
eerste dat in je docuent moet staan is de DTD , niet één of andere comment.

probeer dit eens en laat iets weten, ook al is dit niet de oplossing, verander dat allesinds toch al...


<!-- saved from url=(0022)http://internet.e-mail -->
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">


<!-- saved from url=(0022)http://internet.e-mail -->
wegdoen dus...




verder is dit :
<img src="https://www.beyondgaming.be/forums" alt="De WaegheC&amp;C WeddingsAndFun RentARoadster " width="417" height="37" border="0" usemap="#Map" />
<map name="Map" id="Map"><area shape="rect" coords="3,5,103,37" href="#" alt="De Waeghe C&amp;C"/>
<area shape="rect" coords="147,4,273,35" href="#" alt="Weddings And Fun" />
<area shape="rect" coords="308,3,418,39" href="#" alt="Rent A roadster" /></map>
ook absoluut niet the way to do :)
maak daar aparte images van, steek die correct in een <a> die je display blocked, densoods in een list.

koebeest

Legacy Member
Die images had ik geen zin in. Map is ook valid , why not use it. Die url is daar het heen en weer gemail van mezelf erbij gekomen. Haal ik dan wel weg. Echter zoek louter een oplossing voor mijn margin left probleem. Als het valid is , mag je het gebruiken en daar is geen goede reden voor om het "af te keuren".

UnD3RD0G

Legacy Member
zoals bovengezegd : die comment bovenaan in je source kan de reden zijn dat je margin: 0 auto ; niet werkt. ( take my word for it ) - haal die er even uit ( desnoods zet je die als eerste comment in je body, maar niet als eerste lijn van je document )


trouwens, map werkt en valid wel, maar is Deprecated... - why not use it, uw layout in tabellen steken werkt ook, maar ge doet da gewoon niet als designer/integrator ... :)

koebeest

Legacy Member
Inderdaad, die comment weghalen did it . Die maps fix ik later wel :) Thx!

UnD3RD0G

Legacy Member
;)

firstline source = comment = no go
firstlines source = DTD = do so
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan