In lagen renderen,
1e renderpass laat je je objecten wel reflecteren,
2e pass niet,
en dan samenvoegen in photoshop,
ik weet namelijk niet of ge in uw renderer de reflectie zó fijn kunt bepalen,
mss is het in maya wel mogelijk

(nogal veel opties met die nodes..)