Archief - Mijn eerste eerste foto !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FreakyLeash

Legacy Member
Music_Is_Art_by_PicKnClicK.png


Ik heb eigenlijk niet veel gedaan,
Niet echt bewerkt ofs,
Gewoon op die knop gedrukt en ik had geluk fso want ik vind dit een vrij mooie foto,
Iemand een opinie?

LeSec

Legacy Member
Te donker, de highlight van de snaren bovenaan stoort mij, ge wordt er naartoe gezogen terwijl het uw bedoeling was op de aandacht op de plug te vestigen denk ik, enfin uw focus ligt daar toch..

De kleuren zijn ook net iets te flets naar mijn zin..

Voor de rest, welke SG is dat?
Ziet er precies geen echte Gibson uit? Enfin kheb zo'n model toch nog niet gezien precies :p

FreakyLeash

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Te donker, de highlight van de snaren bovenaan stoort mij, ge wordt er naartoe gezogen terwijl het uw bedoeling was op de aandacht op de plug te vestigen denk ik, enfin uw focus ligt daar toch..

De kleuren zijn ook net iets te flets naar mijn zin..

Voor de rest, welke SG is dat?
Ziet er precies geen echte Gibson uit? Enfin kheb zo'n model toch nog niet gezien precies :p

Heb ik gezegd dat het een gibson is ?
Is een yamaha . . . RGX A2 !

Dank u voor uw advies

LeSec

Legacy Member
FreakyLeash zei:
Heb ik gezegd dat het een gibson is ?
Is een yamaha . . . RGX A2

My bad, dat zag er precies net een SG uit :')
Door die DOF ziede het vanboven niet meer :$

FreakyLeash

Legacy Member
The_Messenjah zei:
My bad, dat zag er precies net een SG uit :')
Door die DOF ziede het vanboven niet meer :$

Haha was het maar een gibson,
Hoe zou ik die glans dan moeten wegkrijgen?
Geen flits of ... ?

Nog iemand advies? Altijd welkom :applause:

SideShow

Legacy Member
niet trekken met uw onboard flits, hoewel het hier nog niet te fel stoort

LeSec

Legacy Member
FreakyLeash zei:
Haha was het maar een gibson,
Hoe zou ik die glans dan moeten wegkrijgen?
Geen flits of ... ?

Nog iemand advies? Altijd welkom :applause:

Alsge geen deftige flits hebt sowieso zo weinig mogelijk uw flits gebruiken...
Maar bon ge kunt dat wegwerken via photoshop hé :)

Uw highlights naar beneden halen en nadien gewoon masken zodat ge de afbeelding in haar geheel niet verkloot..

Floyd

Legacy Member
Mooie compositie! De scherpte had wel ergens anders mogen liggen, er zit nu te veel onscherpte op belangrijke plekken.
Wel goed bezig voor je eerste foto's, keep it up!

Dakantochnie

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Voor de rest, welke SG is dat?
Ziet er precies geen echte Gibson uit?
(De knoppen van een Gibson staan bij mijn weten altijd op de kast i.p.v. dat ze er in verzonken zijn.)

Xo0

Legacy Member
Die 2de foto valt best mee, de scherpte ligt in mijn ogen wel totaal verkeerd. Had in het midden mogen liggen.

FreakyLeash

Legacy Member
Dank jullie,
Ja het was mijn eerste dag, moest mijn camera nog leren kennen,
Nu nog hoor :)

Maar toch bedankt voor de positieve reactie's !

Walibi vandaag en het leverde deze foto op:

A_Dream_In_A_Little_Mind_by_PicKnClicK.jpg

Wover

Legacy Member
Je zou een fotobewerkingsprogramma moeten gebruiken dat de EXIF informatie niet verwijderd, dat is handig voor ons om te kijken wat voor instellingen je gebruikt zodat we daaromtrent tips kunnen geven ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan