Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

The_Messenjah zei:Te donker, de highlight van de snaren bovenaan stoort mij, ge wordt er naartoe gezogen terwijl het uw bedoeling was op de aandacht op de plug te vestigen denk ik, enfin uw focus ligt daar toch..
De kleuren zijn ook net iets te flets naar mijn zin..
Voor de rest, welke SG is dat?
Ziet er precies geen echte Gibson uit? Enfin kheb zo'n model toch nog niet gezien precies![]()
FreakyLeash zei:Heb ik gezegd dat het een gibson is ?
Is een yamaha . . . RGX A2

The_Messenjah zei:My bad, dat zag er precies net een SG uit :')
Door die DOF ziede het vanboven niet meer![]()
FreakyLeash zei:Haha was het maar een gibson,
Hoe zou ik die glans dan moeten wegkrijgen?
Geen flits of ... ?
Nog iemand advies? Altijd welkom :applause:

(De knoppen van een Gibson staan bij mijn weten altijd op de kast i.p.v. dat ze er in verzonken zijn.)The_Messenjah zei:Voor de rest, welke SG is dat?
Ziet er precies geen echte Gibson uit?