Archief - mini shoutbox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
T'is niet echt de common shoutbox, dus leg ik het even uit:
het moet 1 php pagina zijn die zichzelf herlaadt elke minuut.
Boven de pagina staan er links met: Add text, en wat hyperlinks.
Als er iemand text toevoegd, zou de optie moeten komen om bij dat juist geposte tekst, een link te zetten waar de mensen hun eigen naam kunnen intikken(zodat zij die tekst geschreven hebben). Hun naam moet dan in het rood staan, met een optie naast hun naam: Done. En dan zou hun naam in het groen komen te staan.
En dit voor zo'n 30 lijntjes.

Iemand die dit wil doen? Want ik weet niet echt hoeveel werk dit in beslag zou nemen..

j design

Legacy Member
Als er iemand text toevoegd, zou de optie moeten komen om bij dat juist geposte tekst, een link te zetten waar de mensen hun eigen naam kunnen intikken(zodat zij die tekst geschreven hebben). Hun naam moet dan in het rood staan, met een optie naast hun naam: Done. En dan zou hun naam in het groen komen te staan.
Kan je dit deel beter uitleggen?

Frado2005

Legacy Member
bijvoorbeeld:
iemand duwt op add text, stel The Trashman-Surfing Bird
Als ze dat dan publiceren komt die lijn, maar moet er staan:
The Trashman-Surfing Bird-Take it
als ze dan take it duwen en hun nick tikken zou er st aan:
The Trashman-Surfing Bird-frado(rood); Done
en als ze dan op done klikken
The Trashman-Surfing Bird-frado(groen)

j design

Legacy Member
Ik heb niet echt een uitgebreide kennis php maar ik denk wel dat het niet zo simpel is.

Als ik het juist begrijp is een brede interpretatie een beetje zoals een forum, topic gelezen optie, optie niet gelezen enzo..

In dat geval is dat voor iedereen anders waardoor ook een cookie moet meegezonden worden.

Heb je een werkend voorbeeld in die aard?

Frado2005

Legacy Member
even uppen? j design verstond het nu beter via pm. Dus het is niet via cookies ed

j design

Legacy Member
Klein voorbeeldje wat het moet worden:

Taak 1 - Take it! (De taak moet aangenomen worden door iemand.)
Taak 2 - J Design Done! (De taak is aangenomen door iemand, hij/zij is ermee bezig.)
Taak 3 - J Design (De taak is afgewerkt door deze persoon.)

Dit alles is te zien voor iedereen, er moeten dus volgens mij geen cookies geschreven worden.
Ik dacht aan een status 1, 2 of 3
1 = niets, 2 = aangenomen, 3 = gedaan
Dan kan aan de hand van de status een string uitgeschreven worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan