$wifty
Legacy Member
ik heb problemen met connectere naar een database
als ik een connectie wil maken met de database
krijg ik altijd de melding dat mijn loginnaam of paswoord verkeerd zijn
maar dit is niet zo
ik heb al op verschillende servers dit geporbeerd
met verschillende loginnamen
en telkens het zelfde resultaat
ook de firewall uitzetten helpt niet
wat gaat er mis?
als ik een connectie wil maken met de database
krijg ik altijd de melding dat mijn loginnaam of paswoord verkeerd zijn
maar dit is niet zo
ik heb al op verschillende servers dit geporbeerd
met verschillende loginnamen
en telkens het zelfde resultaat
ook de firewall uitzetten helpt niet
wat gaat er mis?
Neeen, 't is problem exists between keyboard and chair (PEBKAC !).