Archief - Nieuwe Host

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

COOLKILLer

Legacy Member
Hey,

Ik ben opzoek naar een nieuwe host voor de website van mijn chiro.
Momenteel zijn we gehost door OVH, maar hier zijn toch niet zo blij mee omdat we te weinig opslagruimte hebben op de server en de website is redelijk traag...
Ik vind het ook ambetant dat we via het redirecten met domeinnaam altijd als titel van de website www.chirobokrijk.be hebben, en het lukt mij niet om een custom titel te doen werken...

We hebben er nu 600MB en we betalen 15€/jaar (inclusief domeinnaam)
Dus het is wel een heel goedkope, we zoeken dus iets beter (meer opslagruimte) dat max 20€/jaar kost ongeveer.
(moet php en mysql ondersteunen)

Ik was ook aan het zoeken om foto's enz op flickr ofzo te zetten, maar heb nog geen goede extension gevonden voor joomla gevonden die ook met albums kan werken (als ik dit vond zou het ook al dik inorde zijn)

Alvast bedankt voor jullie hulp
Grtz

eS

Legacy Member
Als ge een goeie gallery tool zoekt voor joomla kan ik Simple Image Gallery (Pro) aanbevelen. Mooie visuele weergave van album dmv van zelfde popup-viewer die ze hier bij 9lives gebruik(t)en en simpel in te voegen en te configureren.

COOLKILLer

Legacy Member
Bedankt, maar als ik zo wat op internet rondkijk naar reviews van one.com dan zie ik toch dat het blijkbaar te schoon is om waar te zijn... (ervaring hiermee???)

Grtz

demon326

Legacy Member
COOLKILLer zei:
Bedankt, maar als ik zo wat op internet rondkijk naar reviews van one.com dan zie ik toch dat het blijkbaar te schoon is om waar te zijn... (ervaring hiermee???)

Grtz

http://antagonist.nl/

29/jaar en ge krijgt:
3GB opslag
60GB traffic
php5
mysql5
goede support!
snel!

COOLKILLer

Legacy Member
:D
Merci, antagonist lijkt me wel een goeie hosting.
Weet er iemand hoe het in elkaar zit al ge een bestaande domeinnaam wilt overdragen?
Moet ik dan gewoon deze domeinnaam registeren bij de nieuwe host en brengen zij dan alles inorde of moet ik eerst contact opnemen met mijn huidige host?

Grtz

COOLKILLer

Legacy Member
Merci, sorry voor die domme vraag (had eerst zelf es op de site moeten zoeken :D)

Grtz

Xavez

Legacy Member
Met one.com trouwens geen enkele slechte ervaring hier.... :). Perfect geschikt voor chirosites!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan