Bram
Legacy Member
Ok, kheb een nieuw website layoutje gemaakt, gelieve eens naar te kijken en te zeggen wat ik eventueel nog zou kunnen veranderen (mogen kleine dingen zijn, opacity hier verlagen, daar verhogen, die brush weg, daar nog een brush bij)
ik zou er eventueel nog wat meer brushes bij doen, maar weet niet goed meer welke, ik zit door m'n brush sets (tenzij tech brushes...)
EDIT: nieuwe versie, mouse overs geadd
de layout
dank...
ik zou er eventueel nog wat meer brushes bij doen, maar weet niet goed meer welke, ik zit door m'n brush sets (tenzij tech brushes...)
EDIT: nieuwe versie, mouse overs geadd
de layout
dank...

