-=Apollo=-
Legacy Member
Hello,
thuis hebben wij enkele paarden waarmee we internationale competities doen. In mijn eerste jaar Informatica had ik er een website over gemaakt voor mijn HTML kennis wat te oefenen. Ondertussen zijn er al enkele ontwerpen de revue gepasseerd, maar ik dacht dat het eens tijd werd om alles nog eens in een nieuw kleedje te steken.
Hier is het resultaat: Link
Hij is nog niet helemaal klaar maar toch had ik graag eens gehoord wat jullie er van vinden en of jullie wat tips of dergelijke hebben.
Grtz
thuis hebben wij enkele paarden waarmee we internationale competities doen. In mijn eerste jaar Informatica had ik er een website over gemaakt voor mijn HTML kennis wat te oefenen. Ondertussen zijn er al enkele ontwerpen de revue gepasseerd, maar ik dacht dat het eens tijd werd om alles nog eens in een nieuw kleedje te steken.
Hier is het resultaat: Link
Hij is nog niet helemaal klaar maar toch had ik graag eens gehoord wat jullie er van vinden en of jullie wat tips of dergelijke hebben.
Grtz
