Archief - ONE vergroot webruimte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Parkwachter

Legacy Member
Zelf ben ik gehost bij one en vind het wel lekker, ze hebben net hun goedkoopste webspace naar 3 gieg opgetrokken.
EN, wat nog leuker is is dat ik hun er een reactie op heb gestuurd met de vraag of ze ook JAVA hosting zouden willen supporten. antwoord: ze gaan het onderzoeken. :o)
Goed in't oog houden dus voor de mensen die websites bouwen op een java back-end.

NEWSLETTER:

Foto Galerij

Uw afbeeldingen tonen, delen en op te slaan op het Internet is nog nooit zo makkelijk geweest.

Na anderhalf jaar van ontwikkeling, presenteren we u vandaag een oplossing die het mogelijk maakt om uw foto's in hoge kwaliteit op het Internet te laten zien, uw foto's met anderen te delen en tegelijkertijd te beschikken over een flexibele en veilige manier om een backup van uw foto's te maken.

De galerij is klaar voor gebruik op uw webruimte. U hoeft zich niet te registreren en de Foto Galerij is gratis te gebruiken voor al onze klanten.

Foto Galerij geeft u de mogelijkheid om uw eigen persoonlijke galerij op het Internet te plaatsen. Het is aan u om te besluiten of een foto voor iedereen zichtbaar is, of alleen voor privé gebruik bestemd is.

Galerij voorbeeld:
www.webman.biz

We hebben een aantal handleidingen voor u gemaakt zodat het makkelijker voor u is om met uw nieuwe galerij aan de slag te gaan. U vindt ze via de volgende links:
Een galerij aanmaken
Gebruik van de Fotogalerij

Wanneer u Foto Galerij van One.com gebruikt worden uw foto's op uw eigen domein geplaatst. In tegenstelling tot vele andere Internet foto albums, behoudt u dus de volledige rechten over uw foto's. Bij One.com heeft niemand anders iets over uw foto's te zeggen.
Grotere webruimte - meer opslagruimte voor dezelfde prijs

Met veel genoegen kondigen wij hierbij aan dat uw webruimte gegroeid is:

Voorheen 1.000 MB - Nu 3.000 MB
Voorheen 2.000 MB - Nu 10.000 MB
Voorheen 4.000 MB - Nu 25.000 MB

We hebben de grootte van uw webruimte vergroot zonder extra kosten, zodat u ook de ruimte heeft om uw foto's in de nieuwe Foto Galerij op uw webruimte te plaatsen.

Uloga

Legacy Member
Wij hebben ook een one.com site, wel vind ik de host traaaaaaaaaaag. Tegen dat die site geladen is duurt het wel een beetje langer dan andere.

Maar eens geladen loopt ie wel.

Desperatozz

Legacy Member
hij is idd trager ma voor die prijs kunt ge niet sukkelen!

Bram

Legacy Member
ik vraag mij af wat het nut is van een slechte host te pakken omdat ie veel ruimte aanbied als er letterlijk in hun reglement staat dat ge geen grote bestanden moogt hosten of veel trafiek moogt genereren... Waarvoor hebt ge anders die drie gig nodig? Meeste sites dat ik tegenkom komen met 250 mb meer dan toe...

het.pc.schaap

Legacy Member
ik persoonlijk ondervind helemaal geen probleem met de snelheid van one.com

dit is zelfs zeer snel. Maar je moet wel niet gaan koeken als een website voor met zware foto's niet snel laad. Je gaat dan al heel veel moeten neerleggen als de afbeeldingen ook snel geladen moeten worden

Bram

Legacy Member
het.pc.schaap zei:
ik persoonlijk ondervind helemaal geen probleem met de snelheid van one.com

dit is zelfs zeer snel. Maar je moet wel niet gaan koeken als een website voor met zware foto's niet snel laad. Je gaat dan al heel veel moeten neerleggen als de afbeeldingen ook snel geladen moeten worden

ik betaal 25 euro per jaar en mijn afbeeldingen worden toch snel geladen vind ik persoonlijk...

jah, als ge natuurlijk foto's online zet die rechtstreeks van u camera komen, dan gaat het nooit vlot gaan. mor nen foto (of zelfs verschillende foto's) resizen met irfanview is nu ook geen moeite eh...

darthson92

Legacy Member
One.com is inderdaad traag, ik host nu een flash-site op webreus. Bij webreus.nl kost het evenveel of minder dan bij one en het laadt erg snel. Je hebt wel geen 3gb webspace maar ja.. zoveel heb ik ni nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan