Vele minpunten, weinig pluspunten.
- Slecht gebruik van CSS --> GEEN stijlbepalingen in uw html document zetten !!! (zoals bgcolor etc...)
- Gebruik zo weinig mogelijk classes (je gebruikt er veel waar er niet eens nodig zijn)
- Geef uw klasses DUIDELIJKE namen (geen style4 ofzo, daar weet je gew niets mee...)
- Gebruik VALID code !!! (align="center" --> deprecated, en mag infeite niet meer worden gebruikt.)
- HOVERS !!! op uw menu, laat ook duidelijker blijken dat het navigatie-elementen zijn, nu is het gewoon tekst op een gradient bar. That's it.
- Hovers again, op iedere link in uw pagina !
- Gebruik margins !!!
- Die tussen die p tags onderaan... wat doet dat daar??? Los opnieuw op met margins en/of padding.
- Veel te veel gebruik van divs !!! waarom iedere element van een td, nog eens in een div steken??? td { text-align: center; } in uw css... en geen divs gebruiken !
- Gebruik niet voor alles een div ! je hebt er maar 3 nodig in dit geval, header - content - footer ... (er bestaan vééél andere elementen (blockquote, p, h1, ....)
- Gebruik Heading elementen + semantische html .... anders ga je nooit hoog scoren in een zoekmachine.
- Get rid of ur header... Het oogt tutorial-achtig, en tis gewoon goedkoop dat gradient menu, met die reflectie van uw logo. Veel te veel sites gebruiken dit, ik zeg niet dat het fout is om dit te gebruiken, maar doe er iets extra mee !!
- Gebruik betere typografie (margins, whitespaces, ...)
- Get rid of them stupid <br />'s in uw code... Dit opnieuw oplossen met css & margins.
- Gebruik foutafhandeling op uw contactform !! Dit is belangrijk... Nu is het allesbehalve functioneel, en zéér kwetsbaar voor spammers en dergelijke.
- Kleurschema is dat niet... het is ... grijs & wit... Steek er een ander kleurtje bij, maak het interessanter met een mooi kleur om het saaie wat contrast te geven.
Al bij al, dit is een zéér vlugge check, ik vind waarschijnlijk nog veel dingen waar ik een opmerking kan op geven... met andere woorden, nog zeer veel werk voor de boeg!
Indien je echt professioneel wil gaan zou ik toch nog een hele tijd wachten vooraleer uzelf op de markt te profileren. Want je biedt geen enkele meerwaarde. Je portfolio moet echter DE uitschieter zijn van al uw werk, en dit is het allesbehalve! Misschien nog wat verder leren, en eventueel het designen uitbesteden aan andere personen... Want je hebt nog een heel lange weg af te leggen.
En een zéér irritant punt voor mij, verwijder aub :
Door webstandaarden te gebruiken is een website beter te bekijken op verschillende platformen en webbrowsers.
Deze zin van uw dienstenpagina... want nix, maar dan ook nix is volgens de webstandaarden gemaakt !!
Ik heb er geen probleem mee dat jij sites maakt, maar verkoop geen producten die vol zitten van de leugens. Jij verkoopt een laptop en zegt, dat er 300 GB inzit, terwijl er maar 100 GB inzit... de mensen zullen ook niet tevreden zijn...
En die prijzen... alstublieft zeg... sorry voor het commentaar, maar uw sites zijn MAXIMUM 100 EUR waard... afkomen voor prijzen per pagina, in stomme html... We zijn ondertussen het jaar 2008, we leven niet meer in het jaar 1998 ....
Ook de belofte van hoog te raken in google ed... Opnieuw ben je aan het "liegen", want met uw onsemantische opbouw van pagina's zal je nooit ofte nimeer hoog scoren in een zoekmachine... je hebt er simpelweg de kennis niet voor !!!
Doe niet aan valse marketing, wees eerlijk, en wees streng op uzelf... Als ik dit zie dan walg ik gewoon... Ik vind het gewoon schandalig...
Ik hoop voor u dat je een BTW-nummer hebt etc....