Archief - OTHER: Deno Computers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EclipX

Legacy Member
Hallo,

Dit is een website dat ik vroeger hier eens bij layout's had gezet.

Ondertussen is deze website volledig kant & klaar.

Dus ik vraag jullie nu, wat je vind van (tekst, code, gfx, etc.)

't Is de website van een bedrijf waar ik bij werk en webmaster ben, 't gaat over Computers :)


Groetjes

http://www.deno.be

Rvl

Legacy Member
gfx nie veel aan veranderd wat er toen allemaal is gezegd precies. De background bij modding nog steeds zwart. Zonder iframe had hij er volgens mij ook beter uitgezien. Knoppen hadden ook beter gemogen naar mijn mening (hover effect). Eigelijk qua layout hetzelfde wat ik toen heb gezegd.

EclipX

Legacy Member
cs_Rvl zei:
gfx nie veel aan veranderd wat er toen allemaal is gezegd precies. De background bij modding nog steeds zwart. Zonder iframe had hij er volgens mij ook beter uitgezien. Knoppen hadden ook beter gemogen naar mijn mening (hover effect). Eigelijk qua layout hetzelfde wat ik toen heb gezegd.

ja kweet 't:p

Maar die hover effect ga i nu ees toepassen sé :)

EclipX

Legacy Member
hello, kben hierweer, ondertussen zitten we al een beetje in de kerstsfeer, en kheb sneeuwvlokken geprobeerd en een andere header wat vind ge dervan?

Ramm

Legacy Member
Weg met die sneeuwvlokken. Ze zijn niet alleen uiterst irritant, maar bovendien geeft het de site een onprofessionele indruk

yaris

Legacy Member
EclipX zei:
Hallo,

Dit is een website dat ik vroeger hier eens bij layout's had gezet.

Ondertussen is deze website volledig kant & klaar.

Dus ik vraag jullie nu, wat je vind van (tekst, code, gfx, etc.)

't Is de website van een bedrijf waar ik bij werk en webmaster ben, 't gaat over Computers :)


Groetjes

http://www.deno.be

Wel ik ga het zeker niet beter doen maar ge zou toch is naar een site zoals www.tones.be moeten gaan en dan ziet ge wel het verschil met uw site. De sneeuwvlokken zijn kinderachtig. Probeer de lat hoog te leggen, vergelijk met andere sites en zijt niet te rap tevreden.

Zero Grav

Legacy Member
Met een halfkapotte videokaart zonder drivers werken die sneeuwvlokken zelfs nog meer opd e zenuwen. ;_; Zet dan liever ergens een besneeuwd randje op als het écht moet.

De manier waarop je de producten uitstalt is niet overzichtelijk. Probeer liever een lijst te maken waarbij je de naam (link naar info) | popup met foto | prijs krijgt. Op die manier kan je meer info weergeven op één pagina en komt alles niet zo onoverzichtelijk over.

Die foto waar iederen zo stoer opstaat is wel lachen moet'k zeggen. :p

De tekst nodigt echt niet uit tot lezen, voor de opsommig van hardware in de laptops bv is dat allemaal geen probleem, maar die lange tekstek wat je daar hebt staan in dat kleine lettertypen zullen echt niet veel mensen aanzetten tot lezen.

Uw iframe heeft een horizontale scrollbar hier.

2 verticale scrollbars is écht bullshit, dat is het meest hakelijke wat je kan hebben, zelfs als veelvuldig gebruikmaker van de home/page-up toetsen.

Lettertype van menu is nu ook niet bepaald wow..

Brando[n]

Legacy Member
Persoonlijk vind ik die foto's van de hardware te groot op de homepagina.

EclipX

Legacy Member
Té groot? Ik vind het ok alles is op 150 x 150 gedaan, vind het ok zo hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan